DementedAlbino Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er snart jul og da tenkte jeg å kjøpe en mp3 spiller til damen til jul (som jeg skal tyv låne så klart). Den skal ikke være cd basert, da den fort blir for stor og "ubehagelig" da. Har satt opp et budsjett på 1300 kr til pressangen hennes, men dette er da max. Så om der finnes noen gode alternativer til under den prisen sitter jeg stor pris på det. Kvaliteten på høretelefonene har ikke så mye og si da jeg har allerede har kjøpt et par koss høretelefoner til henne. Så hvilken mp3 spiller vil være det beste valget? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 nye muvo fra creative, evt. apacer sine "USB thumb drive/mp3 spillere"? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 nye muvo fra creative, evt. apacer sine "USB thumb drive/mp3 spillere"? Har du link til de to modellene du mener? Er jo en del fra de forskjellige leverandørene, og hvilken som er den nye har jeg ikke ide om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå