Gå til innhold

Klarer ikke levere varer fra julekalenderen!

Anbefalte innlegg

Jeg av en av de glade sjelene som bestilte ny Infocus X1 fra Digitalimpuls.no ved HW sin julekalender dag 2. Jeg har nå i en uke gledet meg til å motta denne før jul slik at jeg kan kose meg med den i disse juletidene. Digitalimpuls.no lovet å kunne levere denne 15 desember men etter en samtale med dem i dag viser det seg at de ikke kan levere varene før på nyåret. Dette mener jeg er utrolig dårlig! Ut fra Digitalimpuls.no's kommentarer til saken var det 60 bestillinger på denne varen, noe jeg mener ikke er noen unnskyldning da de burde ta høyde for slike kvantum ved annonsering.

Jeg må bare si jeg er utrolig skuffet over Digitalimpuls.no og deres måte å håntere denne saken på. Til min viten har ingen som har bestillt verken fått skriftlig bestillingsbekreftelse eller en tilbakemelding om antatt leveringstid ut over en eventuell muntlig samtalen de måtte hatt.

Kan ikke fatte og begripe at det kan være nødvendig med over 1 mnd levering!

Skuffende!

Endret av nadz79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Står jo så langt lageret rekker og at de forbeholder seg mot feil overalt så de har ikke gjort noe gale ,men jeg kan innrømme at det er litt kjipt det ja.. Men de er ikke den eneste som gjør det slik for og si det sånn

Selv bestilte jeg en MP3 spiller og den ligger i Bergen og bare venter på og bli hentet.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...