Gå til innhold

Ta opp fag i forsvaret

Baldurado

Anbefalte innlegg

Hei! 

I januar skal jeg inn i sambandsbataljonen i Bardufoss, men har hørt rykter om at "Fokus" skal legges ned. 

Jeg hadde planer om å forbedre karakteren i et par fag, men dette ser jo veldig mørkt ut nå.

vet dere om forsvaret har planer om å innføre en midlertidig erstatning for fokus? eller mister jeg helt muligheten til å ta opp fag? vil helst ha muligheten til ordentlig undervisning, og ikke bare nettbasert undervisning.

På forhånd, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Dem svarer rimelig fort på epost! Tok bare et par dager å få svar på en henvendelse om kursbevis forleden.

Du har mange rettigheter som soldat, og muligheten til å ta eksamen er en av disse. Prat med ditt befal når tiden er moden, og de ordner sågar med "lesedøgn": Fri fra vanlig tjeneste eller øvelse. Dersom du må ta eksamen langt fra tjenestested, vil du få innvilget perm, mulig med betalt reise.

Husk også på at det er en stor leir et stykke unna deg, noen timers kjøring. Den heter Setermoen, og de har såpass mange soldater at et voksenopplæringstilbud må være en selvfølge. Jeg er sikker på at du får gå opp til eksamen, men du må informere dine overordnede om dette.

Lenke til kommentar

Dem svarer rimelig fort på epost! Tok bare et par dager å få svar på en henvendelse om kursbevis forleden.

Du har mange rettigheter som soldat, og muligheten til å ta eksamen er en av disse. Prat med ditt befal når tiden er moden, og de ordner sågar med "lesedøgn": Fri fra vanlig tjeneste eller øvelse. Dersom du må ta eksamen langt fra tjenestested, vil du få innvilget perm, mulig med betalt reise.

Husk også på at det er en stor leir et stykke unna deg, noen timers kjøring. Den heter Setermoen, og de har såpass mange soldater at et voksenopplæringstilbud må være en selvfølge. Jeg er sikker på at du får gå opp til eksamen, men du må informere dine overordnede om dette.

Da skal jeg sende dem en epost! Takk for raskt svar og informasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...