djbenez Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei, Jeg fikk strømstans for en tid tilbake. Når jeg restartet maskinen, så fant den ikke noe OS. Jeg forsøkte med en installasjonsdisk jeg hadde liggende men den var gammel, så jeg droppet det. Installerte en ny harddisk som Master, og opprettet nytt OS. Kommer nå inn i Windows XP, og har den gamle harddisken som Slave. Men, når jeg klikker på den så spør den om jeg vil formatere den. Får ikke lest den. Når jeg sjekker statusen på harddisken så står det at det at den er blank. Men,jeg har aldri formatert den. Hvordan får jeg fikset dette? Det ligger masse data der jeg må ha tak i! Hjelp! ;-) Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei, Jeg fikk strømstans for en tid tilbake. Når jeg restartet maskinen, så fant den ikke noe OS. Jeg forsøkte med en installasjonsdisk jeg hadde liggende men den var gammel, så jeg droppet det. Installerte en ny harddisk som Master, og opprettet nytt OS. Kommer nå inn i Windows XP, og har den gamle harddisken som Slave. Men, når jeg klikker på den så spør den om jeg vil formatere den. Får ikke lest den. Når jeg sjekker statusen på harddisken så står det at det at den er blank. Men,jeg har aldri formatert den. Hvordan får jeg fikset dette? Det ligger masse data der jeg må ha tak i! Hjelp! ;-) Skaff deg et skikkelig recovery program,. Ontrack EasyRecovery Professional er veldig bra,. ellers finnes det en del shareware som kanskje kan hjelpe deg,. IKKE skriv til disken før du har forsøkt recovery Lenke til kommentar
djbenez Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Ja, men dette koster 2000.. er det noen som er rimeligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå