VRK18 Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Den nederlandske familien solgte så å si alt de eide og gikk all in i Bitcoin. Nå lever de et minimalistisk liv mens de venter på at Bitcoin skal bli mye verdt. Hva synes dere? Beundringsverdig eller fullstendig galskap? https://www.youtube.com/watch?v=s9u1hFSHlTI Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ungene ser hvertfall fornøyde ut. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Tja. Jeg har ikke tro på at noen stor payday venter dem. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Høres egentlig ut som grunnlag for at barnevernet tar ungene 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Virker utrolig søkt å kjøpe seg inn på all time high. De kan tjene noe men er vel virkelig ikke verdt risikoen nå 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Virker utrolig søkt å kjøpe seg inn på all time high. Merkelig utsagn. Hvis en hvasomhelst går over forrige høyeste pris så er det "all time high". Bitcoin var på "all time high" når den nådde 1$ pr. stykk, det var dog noen år siden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Litt dårlig formulert. Men det er sånn "bitcoin er verd tusener av dollar, selg alt - NÅ skal vi kjøpe oss inn" Hvorfor kjøpte de ikke seg ikke inn for noen år sida? Er det nytt konsept for dem? Høres ikke sunt ut Endret 17. oktober 2017 av Edgelord Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Det er som rén gambling. Jeg ville ikke gjort det om jeg hadde barn. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg ville ikke gjort det, for ungenes del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå