Gå til innhold

Merkelig maskin

Anbefalte innlegg

Har hatt maskina mi slik den er satt sammen nå i 3 måneder men sliter forstatt med de samme problemene.

Maskina jobber uvanlig treigt noen spill som man kan sitte lenge å vente på å komme inn i.

I dag klikket maskinen enda en gang etter en normal restart der jeg plugget i en mus som jeg skulle sjekke om funket etter at jeg hadde reinstallert OS. Den lot meg komme inn i Windows, men ikke lenger. Da restertet den seg av seg selv og lot meg ikke kom inn i windows fordi Harddisken min plutselig var forsvunnet fra bios.Etter mange slike kom jeg meg inn i Windows og skulle poste dette emnet. Men ikke engeang dette ville den tillate og restartet seg selv igjen og harddsiken var nok engang forsvunnet.

Tror kjøleren som fulgte med cpuen kan være litt dårlig selv om jeg ikke har klokket den opp,faktisk så ligger den litt under det den skal være.Men er ikke sikker for i bios står cpu tempen fint rundt 50 grader.

Har hatt noen av disse problemen før og postet her på forumet, men ingenting har hjulpet til nå.

HJELP en eller annen. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...