Gunnar Fagerli Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 "På Karl Johan" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Er noe mystisk og spennende med dette bildet. Artig med speilingene. Og damas blikk har mye å si for opplevelsen. Flott! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Er noe mystisk og spennende med dette bildet. Artig med speilingene. Og damas blikk har mye å si for opplevelsen. Flott! Mvh Fredrik Takk Fredrik! Litt uvanlig fra meg dette, men artig å prøve noe nytt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Jeg trodde nesten det var et Pande-bilde. Det er et kvalitetsstempel Synes det ble et veldig kult! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 Jeg trodde nesten det var et Pande-bilde. Det er et kvalitetsstempel Synes det ble et veldig kult! Takk Helene! Pande er nok ikke enig?, han er jo den ubestridte ener både her inne og på foto.no i kategori "mennesker på gata". Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Jeg trodde nesten det var et Pande-bilde. Det er et kvalitetsstempel Synes det ble et veldig kult! Takk Helene! Pande er nok ikke enig, han er jo den ubestridte ener både her inne og på foto.no i kategori "mennesker på gata". Mvh Gunnar Ja, han er helt rå på menneskeportretter. Jeg tror jeg får holde meg til landskaper og slikt Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2017 Jeg trodde nesten det var et Pande-bilde. Det er et kvalitetsstempel Synes det ble et veldig kult! Takk Helene! Pande er nok ikke enig, han er jo den ubestridte ener både her inne og på foto.no i kategori "mennesker på gata". Mvh GunnarJa, han er helt rå på menneskeportretter. Jeg tror jeg får holde meg til landskaper og slikt Enig om råskapen, men ikke enig om landskaper og slikt. Han er den eneste jeg har observert på veggen i Kristiansund fra de som er aktive her inne. Ha en fin dag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg