Burgah.boy Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) hei har en derbi gpr 2011 og har følgende oppsett -airsal t6 maxima -dellorto 21mm forgasser -leo vince x figth uten plomben -14-53 dreving -Doppler veiv får 114 km/t med dette oppsettet men får null kick på dette oppsettet så jeg skal bytte til dette her. -malossi mhr team med 50mm borring. -leo vince x fight uten plombe. -delorto 21 eller 24 med mer forgasser. -14-53 dreving -mk mrd carbon clutch - polini evolution reed -Doppler veiv vill det være verdt å bytte Endret 17. oktober 2017 av Burgah.boy Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Så, bytte sylinder, ny reed, større forgasser og sterkere clutch. Ja, du bør få mer effekt. I dag har du rundt 18-20? En mer ekstrem sylinder, med større forgasser(24mm) vil gi deg 22-24 hk. Sterkere clutch er nok nødvendig, så der har du rett. Reedventil kan være lurt når vi snakker om denne type effekt. Prisen blir vel rundt 6000 for alle delene? Du kan kanskje selge det gamle for 1000 kr, så da er du rundt regnet 4-5000 i minus. Du får altså ca 4 hk for 4000 kr. 1000 kr per hk. Du bestemmer. 1 Lenke til kommentar
Burgah.boy Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Her helt enig at det er veldig dyr for så lite hk men målet er å komme opp i 140km/t. Men er det noen som har noe erfaring med denne sylinderen? Endret 20. oktober 2017 av Burgah.boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå