AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Har vært i 4 lange forhold med jenter som har vært utro osv. Ikke alle da, noen har vært snille Men nå er jeg singel. Har vært singel i et halvt år. Føler et sterkt ubehag av å være i nærheten av vakre kvinner. Tenker på hvilke avvisende blikk eller kommentarer de skal komme med nå? Eller hvordan de skal skade selvfølelsen min på noe vis. I helga var det ei dritfin dame som dansa med meg (Dette skjer sjeldent) på dansegulvet. Måtte bare danse meg unna. Er også livredd for sex. Magen vrenger seg med tanken på å ha sex med noen som helst. Anonymous poster hash: 3b901...696 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Huff, det er aldri gøy å danse med damer som ser ut som drit. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Vil jo ikke danse med damer i det hele tatt, bare klekke til musikken Anonymous poster hash: 3b901...696 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Hvis du ikke liker vakre kvinner, har tanken slått deg at du kanskje ikke er heterofil? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 For meg ser det ut til at problemet ditt bunner i frykt og usikkerhet. Et skjørt selvbilde og på defensiven i tilfelle noen er ute etter å skade deg emosjonelt. Jeg ville kanskje vurdert profesjonell hjelp, da du kan få ordentlig oppfølging og virkelig ta tak i problemene dine slik at du kan hjelpe deg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Hvis du ikke liker vakre kvinner, har tanken slått deg at du kanskje ikke er heterofil? Jeg er tiltrukket av damer. Men de gir meg så mye prestasjonsangst og sånn der Anonymous poster hash: 3b901...696 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Prøv ei mindre pen dame som er snill og har godt humør. Noen du kan like for noe annet enn utseende. Start der. Bli trygg på deg selv sammen med henne. Etter hvert blir du mer avslappet sammen med andre damer, og kan til slutt dumpe henne for noe bedre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå