Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forvirret.. Seksuelt forvirret

Satyroman

Anbefalte innlegg

Noen ganger tenker jeg:

Er jeg virkelig den eneste heterofile mannen som tenner på at samboeren min bruker leketøy på meg? 

Er jeg en mentalt forstyrret person?

Jeg har prøvd å se på homofil sex, da mellom to menn.. Det blir helt feil i mine øyne!
Såkalte shemales derimot er tirrende på en annen måte enn sex mellom to jenter.

(som forøvrig er det hotteste jeg kan se på, og innebærer det fisting så eksploderer det) 

Jeg kommer noe helt ut av det ville helvete når samboeren min bruker dildo på meg, og når jeg bruker det på henne samtidig som vi har "normal" sex.. 

Det er så frustrerende å tro jeg er alene om dette.. 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ganske mange tråder her inn om gutter som liker å bli dildofisert. Jeg kan garantere deg at du er veldig veldig langt fra alene om å like det :)

Leste en artikkel for litt siden som tok for seg temaet. Salget av dildoer/analutstyr til menn har visst eksplodert og hvis jeg husker rett så økte salget i fjor med typ 50%.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ganske mange tråder her inn om gutter som liker å bli dildofisert. Jeg kan garantere deg at du er veldig veldig langt fra alene om å like det :)

Leste en artikkel for litt siden som tok for seg temaet. Salget av dildoer/analutstyr til menn har visst eksplodert og hvis jeg husker rett så økte salget i fjor med typ 50%.

Takk :) Det hjelper å høre!! 

Følte meg nesten alene i en stor verden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...