Satyroman Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Noen ganger tenker jeg: Er jeg virkelig den eneste heterofile mannen som tenner på at samboeren min bruker leketøy på meg? Er jeg en mentalt forstyrret person?Jeg har prøvd å se på homofil sex, da mellom to menn.. Det blir helt feil i mine øyne!Såkalte shemales derimot er tirrende på en annen måte enn sex mellom to jenter. (som forøvrig er det hotteste jeg kan se på, og innebærer det fisting så eksploderer det) Jeg kommer noe helt ut av det ville helvete når samboeren min bruker dildo på meg, og når jeg bruker det på henne samtidig som vi har "normal" sex.. Det er så frustrerende å tro jeg er alene om dette.. Hjelp? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Det er ganske mange tråder her inn om gutter som liker å bli dildofisert. Jeg kan garantere deg at du er veldig veldig langt fra alene om å like det Leste en artikkel for litt siden som tok for seg temaet. Salget av dildoer/analutstyr til menn har visst eksplodert og hvis jeg husker rett så økte salget i fjor med typ 50%. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Hver sin lyst er det noe som heter, og hvis partneren din er med på det, så er vel det bare en bra ting? Ikke tenk på dette du, bare å "kjøre på" 1 Lenke til kommentar
Satyroman Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Det er ganske mange tråder her inn om gutter som liker å bli dildofisert. Jeg kan garantere deg at du er veldig veldig langt fra alene om å like det Leste en artikkel for litt siden som tok for seg temaet. Salget av dildoer/analutstyr til menn har visst eksplodert og hvis jeg husker rett så økte salget i fjor med typ 50%. Takk Det hjelper å høre!! Følte meg nesten alene i en stor verden. Lenke til kommentar
Satyroman Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Hver sin lyst er det noe som heter, og hvis partneren din er med på det, så er vel det bare en bra ting? Ikke tenk på dette du, bare å "kjøre på" Det har du jo helt rett i. Har trodd jeg har vært alene om dette. Takk Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Er jeg virkelig den eneste heterofile mannen som tenner på at samboeren min bruker leketøy på meg? Er jeg en mentalt forstyrret person? Nei. Kanskje, men ikke derfor. Lenke til kommentar
Satyroman Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Er jeg virkelig den eneste heterofile mannen som tenner på at samboeren min bruker leketøy på meg? Er jeg en mentalt forstyrret person? Nei. Kanskje, men ikke derfor. Ikke derfor? Hvorfor? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Vet ikke jeg vel, alt jeg vet om deg et det som står i tråden her så for alt jeg vet kan du godt være mentalt forstyrret. Men det er ikke på grunn av det du tar opp her. Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Tror ikke jeg har møtt en normal person i mitt liv som liker akkurat det samme som jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg