Gå til innhold

Beste mobiloperatør (brukergrensesnitt, tjenester)

Anbefalte innlegg

Hei, har søkt og lett, uten å finne - mange tråder (og alle tester jeg har funnet) går kun på beste mobilabonnement (pris, valuta for pengene), men få snakker om brukergrensesenittet hos de ulike leverandørene. Jeg betaler gjerne litt mer i md. hos en leverandør som har en heldigital tjeneste, god kundeservice, skikkelig god "Min side" osv. 

Erfaringer? Hvorfor foretrekker du (eller unngår) en viss leverandør? Inkluder gjerne kun nylige erfaringer. Det har skjedd så mye på denne fronten hos de fleste leverandører, så erfaringer fra 2012 er kanskje ikke så relevante. :p 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de jeg har vært kunde hos: Telia, Hello, Ice, Talkmore, Komplettmobil, Chilimobil og Telenor, er det klart Telia og Komplettmobil som har gitt meg best opplevelse aom kunde når det gjelder grensesnitt på nett og i apps.

Klar anbefaling er Komplettmobil, de har tilogmed lansert en app for android, kan ikke uttale meg om iphone.

*Edit* har også chess. Greit grensesnitt der også. Jeg misliker dog at de har nummeropplysning av mitt nummer og navn som opt-out og ikke motsatt. Jeg vil absolutt ikke bli funnet i telefonkatalogen.

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar

Har OneCall nå, men tror det blir Telia snart på meg også. De er gode på support og har bra tilbud. En ting som kanskje ikke er så lett å tenke over, men som man setter pris på når (og hvis) situasjonen oppstår, er de som har kundeservice åpen selv i perioder som jul og påske når de fleste har stengt. Telia kan du vel ringe omtrent mens du inntar julemiddagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...