bjorn432 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 se topic: link: komplett Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nei. Enkelt og greit. Viss du har 400kr mer får du Connect3D Radeon 9600XT på PSdata! Det er ukens tilbud... koster bare 1295kr ! Og det er et MYE bedre skjermkort! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ikke mye å satse på det der nei. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 @ Sobient: Hvis du ikke har noe å bidra med, så ikke post er du snill. @ trådstarter. Nei, det kortet er dårlig, og ikke noe å satse på. Skal du absolutt ha et billigklassekort, kjøp 9200 med 128MB ram, ikke 256MB. Men jeg hadde nok heller godt for 9600Xt på psdata ja. Ytelsen er vel mer enn dobbelt så høy. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Må nok si meg helt enig med Alastor, skal det først og fremst postes så skal det gi en mening (sobient om dette er en måte for deg og få opp antall innlegg så er det en veldig dårlig start for deg på hardware.no) Og anngående skjermkort ville jeg absolutt ikke gått for Radeon 9200...har hørt til og med 9100 skal være bedre, og 256 mb minne på et kort som ikke er bland de "high end" kortene er ren slakt av minneytelse. Jeg ville mye heller gått for Radeon 9600 serien....f.eks et Radeon 9600pro får du nå for en rundt 1300 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå