kabu21 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg har nettopp slutta å røyke Men har gått over til SNUS. Jeg snuser skruf fresh white. Det hjelper veldig på røyksugen, men jeg vet det ikke er så veldig mye bedre, så jeg trenger ingen leksjon på Det! Jeg har lenge vurdert å prøve e-sigarett men er usikker på hvor dette kan kjøpes, er det noen med litt erfaringer som kunne anbefalt noe? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Handlet eciggen hos din-ecigaret.dk og handler ejuice hos Cigge.se. Veldig fornøyd med begge sidene. Så lenge du holder deg under tollgrensen når du handler hos cigge så har du ejuicen på 2-3 virkedager. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Personlig syntes jeg det var lettere å slutte med sigaretten, snusen sitter godt innbakt, men har en bekjent som mener den enkleste måten å slutte på er via nikotintyggis, så bare presser han tyggisen opp i overleppa om han skulle kjenne på den mangelen.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Hvis det er veien du velger som Krozmar sier over her, så syns jeg Nicorette Fruit Mint 2mg (4mg er for sterk for meg) er den eneste som smaker godt, "Classic" smaker som et askebeger Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg har nettopp slutta å røyke Men har gått over til SNUS. Jeg snuser skruf fresh white. Det hjelper veldig på røyksugen, men jeg vet det ikke er så veldig mye bedre, så jeg trenger ingen leksjon på Det! Jeg har lenge vurdert å prøve e-sigarett men er usikker på hvor dette kan kjøpes, er det noen med litt erfaringer som kunne anbefalt noe? Kjøp deg en god e-sigarett her i Norge, og kjøp dampevæske med nikotin fra sverige eller andre steder i Europa. Det er lov å selge e-sigaretter i Norge, men ikke dampevæske med nikotin - til tross for at endel allikevel selger det over disk. Cigge.no fører Hangsen, som har mange gode smaker og ikke koster for mye heller. Jeg startet med mange forskjellige smaker, men endte opp med å blande selv uten smak. Har endel e-sigaretter, men min go-to er SMOK Alien med big baby beast-tank. For en nybegynner er det mer hensiktsmessig å gå for noe enklere, som f.eks. iStick Pico fra f.eks. nosmoke.no. Har handlet fra både nettbutikken og direkte i butikk, og de er både konkurransedyktige på pris og sender kjapt. Forsåvidt ville jeg ha tatt meg en tur innom din lokale vapeshop, hvis du har noen i nærheten. Du vil naturligvis sitte med mange spørsmål i begynnelsen, og de får du som regel besvart i nærmeste butikk. Lenke til kommentar
mappsi Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Enig med kaldviking, kjøp en god e-sigarett her i Norge, raksere frakt og bedre garanti om noe skulle svikte (batteri spessielt) Den siste jeg kjøpte fra Norge var på vapr.no, veldig fornøyd med den. Dette er den e-sigaretten jeg har nå, funker ganske bra https://www.vapr.no/products/kanger-evod-pro-v2-solv Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg ville ventet med e-sigaretter. Det er et ganske nytt produkt, og vi vet ikke nok om helseeffektene. Damping er helt sikkert bedre enn røyking, men man bør ikke se på det som noe man like gjerne kan gjøre som å slutte helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå