Gå til innhold

Et hav av bittorrent klienter

allyse

Anbefalte innlegg

Men vil bare legge til at jeg skrev en post i en tråd som omhandlet det samme som denne, hvor jeg nevnte suprnova og fikk 50% advarsel.

Grunnen til dette er vel at suprnova er en warez side.

Ja, og hvorfor skal jeg få 50% advarsel for å poste at suprnova er et sted man kan bruke bittorrent opp mot når de som har postet i denne tråden ikke har fått det(regner jeg med)? Jaja, selv en moderator kan jo ha en dårlig dag..

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, og hvorfor skal jeg få 50% advarsel for å poste at suprnova er et sted man kan bruke bittorrent opp mot når de som har postet i denne tråden ikke har fått det(regner jeg med)? Jaja, selv en moderator kan jo ha en dårlig dag..

Dette er uansett noe du må ta opp med moderator/admin/forumstyret, og ikke offentlig i forumet.

Teknisk sett, så er ikke SN eller noen andre bt-sider warez-sider, for alt man kan laste ned derfra er metadata. Det er vel derfor de har overlevd så lenge også, svjv. IANAL, dog.

Lenke til kommentar

Jeg bruker shareaza! Min erfaring at jeg får hastigheter som INGEN andre klienter kan matche på grunn av det er et hybrid program og kan få sources fra andre nettverk. Det finnes et par tråder lik denne og så har du Faq-en.

At SN er fy-fy burde diskuteres. Det er som sagt meta data eller en form for gjenspeiling. Det er kort sagt en URL til en fil/mappe slik en edonkeylink er.

Lenke til kommentar

Dette er uansett noe du må ta opp med moderator/admin/forumstyret, og ikke offentlig i forumet.

Teknisk sett, så er ikke SN eller noen andre bt-sider warez-sider, for alt man kan laste ned derfra er metadata. Det er vel derfor de har overlevd så lenge også, svjv. IANAL, dog.

Hva betyr metadata?

Lenke til kommentar
Hva betyr metadata?

Data om data, for eksempel et kartotekskort eller en torrentlink.

litt mer avansert sagt:

Metadata describes the attributes of an information bearing object (IBO) - document, data set, database, image, artifact, collection, etc.; metadata acts as a surrogate representation of the IBO. A metadata record can include representations of the content, context, structure, quality, provenance, condition, and other characteristics of an IBO for the purposes of representing the IBO to a potential user - for discovery, evaluation for fitness for use, access, transfer, and citation. See also, Meta-information. Examples of metadata format are the MARC format used by the library community Content Standards for Digital Geospatial Metadata developed by the Federal Geographic Data Committee Directory Interchange Format (DIF) used by NASA's Global Change Master Directory Government Information Locator Service (GILS), and Dublin Core set of attributes for electronic resources developed with the lead of the Online Computer Library Center (OCLC). [LH]

Der har du den nøyaktige definisjonen, men det er kort sagt data om data.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...