allyse Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har begynt å snuse litt på bittorrent, men det er et hav av klienter. Har hørt en del av dem er mer kravstore på hvor mye en kan laste opp for å få god download. Bruker pr. dags dato "Burst!" men har en følelse dette er ett av dem som ikke gir god download før uploaden er på nuet til å ta liv av linja mi. Hvilke klienter er å anbefale med tanke på hvor strenge de er på upload, maskinload og hvor gode de er til å finne andre klienter. Finnes det noe tillegg for å finne flere klienter? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Selv bruker jeg bare "det vanlige" (lastet ned bittorent og leter etter filer på surpnova). Har aldri prøvd noen ekstra programmer. Er det noe stort å tene på det? Ps: Jeg antar siden en mod startet dette, det ikke er ulovlig å prate om det Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Begynte å bruke TorrentStorm for litt siden å jeg må si at det var bedre enn den "vanlige" klienten. Har litt flere valg... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Ps: Jeg antar siden en mod startet dette, det ikke er ulovlig å prate om det Er bare å holde en saklig tone innen rimlighets grense med litt sunn fornuft så går det så fint så Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Jeg ville anbefale Azureus klienten. En ufattelig oversiktelig og bra klient.. Rekker ikke finne link.. mat nå Endret 9. desember 2003 av Ullsokk Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 http://azureus.sourceforge.net/index.php her finner du den... Bruker selv Shareaza og shadows experimental.. har egentlig ikke funnet noen favoritt, men i shareaza er resuming enklere, mens i shadows har du mer avanserte funksjoner.. har også erfart at shareaza ikke alltid vil starte downloaden eller er treg til å finne brukere. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 bruker BitTorrent s-5.8.7 (UPnP) hvor en også kan laste ned kun enkelte filer, i stedet for hele rar pakken. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 kordan er bittorrent i forhold til kazaa og dc++ ? Lenke til kommentar
corax- Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hva er urlen til siden der du finner bittorent filer ? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hva er urlen til siden der du finner bittorent filer ? *slettet* blant annet. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Bruker den samme som Durabit refererer til "Bittorrent Experimental". Den er enkel og stabil med muligheter for å stille hastigheter, men støtter ikke flere downloader i et vindu. http://ei.kefro.st/projects/btclient/ Har hørt mye positivt om Azureus men har ikke testet denne enda. http://azureus.sourceforge.net/index.php Men vær klar over at det er veldig enkelt for andre å finne IP'en din når du bruker Bittorrent så det anbefales å bruke PeerGuardian for å blokere uønskede elementer. Endret 9. desember 2003 av Jattajatta Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg annbefaler ABC ! Den har mange muligheter for og begrense og eller prioritere nedlastingene. legge dl i kø osv. I tilleg kan man installere web-interface slik at andre kan pause nedlastingen når de trenger båndbredde, for så og starte igjen når de er ferdige, man kan til og med styre klienten ved hjelp av wap fra mobilen! http://pingpong-abc.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har brukt Shadow's Experimental ( http://bt.degreez.net/ )en god stund nå og er veldig fornøyd med den. Mulighet for å konfigurere det meste man har behov for i den. Ser sannelig at ABC også baserer seg på Shadow's...må prøve den en dag Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 BT++ synes jeg er bra...samler alle dine torrent-downloads i et vindu Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Shadow's Experimental bruker jeg også, synes den virker ganske bra via suprnova. Men vil bare legge til at jeg skrev en post i en tråd som omhandlet det samme som denne, hvor jeg nevnte suprnova og fikk 50% advarsel. Endret 9. desember 2003 av hasuwest Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg bruker PTC. Kan selv sette upload hastighet, og mulighet for å samle alle nedlastinger i et vindu. PTC Shadow's Experimental bruker jeg også, synes den virker ganske bra via suprnova. Men vil bare legge til at jeg skrev en post i en tråd som omhandlet det samme som denne, hvor jeg nevnte suprnova og fikk 50% advarsel. Grunnen til dette er vel at suprnova er en warez side. Lenke til kommentar
oya Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ser folk prater om warez-sider her. Suprnova... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ser folk prater om warez-sider her. Suprnova... Suprnova er ikke noe mer ulovlig ord enn f.eks tomatsuppe, så jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være ulovlig? Lenke til kommentar
oya Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ser folk prater om warez-sider her. Suprnova... Suprnova er ikke noe mer ulovlig ord enn f.eks tomatsuppe, så jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være ulovlig? Meget vanskelig å finne ut url da til suprnova Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå