obs Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei folkens.......er ny på dette forumet, men det virker som et kjempe bra forum.... Har ventent i nesten to uker på en telefon jeg bestilt gjennom UtenAbonnement.no. Når jeg tar kontakt med dem over mail så kommer det bare "piss" tilbake.... Noen som har erfaringer med dette firma???? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Organisasjonsnummer: 986 319 883 Navn/Firma: MOBILFABRIKKEN AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Forretningsadresse: Sagveien 17 0459 OSLO Kommune: OSLO Postadresse: - E-postadresse: - Internettadresse: www.mobilfabrikken.no Telefon: 81 56 61 00 Mobil: 408 58 500 Telefaks: 81 56 61 01 Registrert i Enhetsregisteret: 03.12.2003 Stiftelsesdato: 17.11.2003 Kontaktperson: Øistein Eriksen Næringskode®: 64240 Telekommunikasjonsvirksomhet ellers Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.) Også registrert i: Foretaksregisteret Du kan jo prøve å ringe dem... EDIT: Det er Mobilfabrikken som eier/driver utenabonnement.no Endret 9. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hva mener du med piss ? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) kanskje noe sånt som ''vi prøver fortsatt å sende ut telefonen din blablabla'' etc Edit: tullinger Endret 9. desember 2003 av Exstasy Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 vi prøver fortsatt å sende ut telefonen din blablabla etc Er du han som skrev første innlegget? hm? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 vi prøver fortsatt å sende ut telefonen din blablabla etc Er du han som skrev første innlegget? hm? Tviler jeg på. Han antar vel at det er svaret, da det ofte er svaret en får når en har sånne saker med mer eller mindre seriøse aktører... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 sant det... har fått et par sånne når jeg har bestilt fra diverse selskaper... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 vi prøver fortsatt å sende ut telefonen din blablabla etc Er du han som skrev første innlegget? hm? Tviler jeg på. Han antar vel at det er svaret, da det ofte er svaret en får når en har sånne saker med mer eller mindre seriøse aktører... Eller at han glemte å logge seg på nye brukeren når han svarte? Bare se på første linja han skrev. Prøver å lure oss til å tru at han er ny og at det virker bra her. Er no lureri her ja... Lenke til kommentar
obs Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Er vi litt misstenksom her eller?? hehhehe Med "piss" mener jeg sånt som dette: Svar jeg fikk fredag: "Hei igjen, Lageret vårt har dessverre klart å overse pakken din. De rydder imidlertid opp, og ordner forsendelsen i dag. Vi beklager sterkt denne hendelsen. Med hilsen UtenAbonnement.no" Svar jeg fikk i dag: "Hei, Vi må igjen beklage at lageret vårt ikke har sendt deg telefonen. Den er holdt av til deg men ikke levert posten. Vi beklager sterkt det inntruffne, og lover å levere nå. Med hilsen UtenAbonnement.no" Heheheh, har gitt opp hile greia no......syns nesten at amobil ikke bør har slike useriøse aktører med i prisguiden sin........ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 RING og krev penger tilbake og bestill fra en annen leverandør! Tlf: 81 56 61 00 (though å få pengene tilbake er vel like håpløst som å få varene uten å sette sterkere midler til verks...) Lenke til kommentar
obs Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hei igjen....prøvde å ringe telefonnummerene som hva oppgitt i Brønnøysundregisteret, kom til ett firma som heter YouCom, driver med abonnement o.l. De hadde aldri hørt om verken Mobilfabrikken eller UtenAbonnement. hehehhe må bare le av heile greia..............INGEN MÅ FINNE PÅ Å HANDLE MED DETTE FIRMAET, og igjen mener jeg at slike firma ikke skal være med i prisguiden til Amobil. Bestilte forøvrig telefonen hos Norsk Ideutvikling www.serverhus.no...........her var det kjempe service, å telefonen kom inn døra her for 1 time siden....... Fant fram til denne butikken gjennom råd fra importøren, sende nemmelig en fax til dem, å forklarte situasjonen med UtenAbonnement....... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jaja,- du er helt sikker på at utenabb.no er ute av saken ? slik at de ikke sende tlfen og når du ikke henter pakken så annmelder de forholdet ??? skriv inn dette forholdet også i webshopguiden (= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Organisasjonsnummer: 986 319 883 Navn/Firma: MOBILFABRIKKEN AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Forretningsadresse: Sagveien 17 0459 OSLO Kommune: OSLO Postadresse: - E-postadresse: - Internettadresse: www.mobilfabrikken.no Telefon: 81 56 61 00 Mobil: 408 58 500 Telefaks: 81 56 61 01 Registrert i Enhetsregisteret: 03.12.2003 Stiftelsesdato: 17.11.2003 Kontaktperson: Øistein Eriksen Næringskode®: 64240 Telekommunikasjonsvirksomhet ellers Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.) Også registrert i: Foretaksregisteret Du kan jo prøve å ringe dem... EDIT: Det er Mobilfabrikken som eier/driver utenabonnement.no Mobilfabrikken Sagveien 17 Postoks 4475 Nydalen 0403 Oslo Organisasjonsnummer: 986 619 883 du har skrevet feil i org nummeret Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Se når selskapet er stiftet. lol Mangler nok alt av rutiner. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 beklager, de har visst skrevet feil på siden deres... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå