nor50 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Omsider er GET på vei til Facebook! En uke eller to, sa de! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det tror jeg kan bli veldig bra, så lenge de får inn nok folk til å bemanne den. Telefon, chat og e-post har vært de eneste kanalene så langt, og svartiden kan ikke akkurat sies å være imponerende. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Det tror jeg kan bli veldig bra, så lenge de får inn nok folk til å bemanne den. Telefon, chat og e-post har vært de eneste kanalene så langt, og svartiden kan ikke akkurat sies å være imponerende. Bra. Har bredbånd fra Get, og nå f.eks. er det flere nettsider som ikke fungerer. Kanskje noe DNS-tull. Og samtidig fungerer ikke Chat'en deres. (Har ikke prøvd å ringe ennå) Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Jeg har GET selv, men sitter med Google DNS (8.8.8.8 / 8.8.4.4) så jeg har ikke merket noe. Mulig det er noe rart med GET sin DNS-tjeneste, ja. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Tror jeg de ikke tør for de kommer til å få gjennomgå når de lever så mye dårlig som de gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå