PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Han som starter tråden nevner vel ikke noe om hvor full man har vært mens man kjører? Eller har jeg gått glipp av noe? Det har egentlig lite med saken å gjøre. Går på prinsipp og moral. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Husker skjelden så mye av det, men har aldri blitt pumpet, så FOR full har jeg aldri blitt.... Var en gang jeg våknet på morgenen og det så ut som et **** på kjøkkenet. Hadde visst laget meg frokost en eller annen gang etter jeg kom hjem. Og film hadde jeg leid, OG sett... så da var det bare å se filmen på nytt siden jeg ikke husket noe av det.... Kan tenke meg jeg så bra ut der jeg kom på 7-11 klokka 0730..... Hvor mye jeg drikker holder jeg aldri oversikten over... Etter hvert har jeg skjønt at det gjelder å begrense seg litt.... Men en kamerat av meg våknet på danskebåten uten å ane hvorfor.... Iflg venner ble det en slags impulstur på nachtspielet... helt alene var han også. Fikk kjøpt med litt billig ribbe til moren sin i danmark da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Husker skjelden så mye av det, men har aldri blitt pumpet, så FOR full har jeg aldri blitt.... Var en gang jeg våknet på morgenen og det så ut som et **** på kjøkkenet. Hadde visst laget meg frokost en eller annen gang etter jeg kom hjem. Og film hadde jeg leid, OG sett... så da var det bare å se filmen på nytt siden jeg ikke husket noe av det.... Kan tenke meg jeg så bra ut der jeg kom på 7-11 klokka 0730..... Hvor mye jeg drikker holder jeg aldri oversikten over... Etter hvert har jeg skjønt at det gjelder å begrense seg litt.... Men en kamerat av meg våknet på danskebåten uten å ane hvorfor.... Iflg venner ble det en slags impulstur på nachtspielet... helt alene var han også. Fikk kjøpt med litt billig ribbe til moren sin i danmark da... Hvor full har DU vært?, I serien dumme ting man gjør i bil Selv om dette er den mest idiotiske tråden even (nesten) går det an å holde seg on-topic... Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Å nei i denne tråden håper jeg at vi bare får svar fra de som gjerne øver på dette,de som vet at de kan håndtere bilen sin,om det er 200km/t edru eller 80 full (helst en kombinasjon) Hvis du leser den første tråden "Hvor fort har du kjørt?",så vil du se at det er mange som KAN bil,og gjerne øver seg på ulovligheter i bil,finner strekker der de er GARANTERT at fam.Hansen ikke kommer imotgående fil etc.,dissse strekkene er jo fin å øve seg på å kjøre i fylla på også ser du... Det er tydeligvis ting her i livet du ikke har fått med deg. Slike utsagn som du kommer med er de mest idiotiske jeg hører. Prøv å fortelle det til noen som har mistet barnet sitt eller familien sin pga sånne som deg. Jeg blir visst nødt til å presisere at dette var en tråd jeg startet fordi jeg ble provosert av tråden "Hvor fort har DU kjørt", i mine øyne er disse to temaene like latterlige å diskutere på ett seriøst forum. Av en eller annen grunn er det mer legitimt å diskutere råkjøring,som om ikke råkjøring tar mange liv. Nå fikk ikke denne tråden i gang den debatten jeg hadde håpet på så den ble totalt mislykket (Ble startet i et heller "hett" øyeblikk),og jeg går inn og forklarer så dere ikke sitter med et inntrykk av at jeg er en som forsvarer fyllekjøring på noen måte,tvertom. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Husker skjelden så mye av det, men har aldri blitt pumpet, så FOR full har jeg aldri blitt.... Var en gang jeg våknet på morgenen og det så ut som et **** på kjøkkenet. Hadde visst laget meg frokost en eller annen gang etter jeg kom hjem. Og film hadde jeg leid, OG sett... så da var det bare å se filmen på nytt siden jeg ikke husket noe av det.... Kan tenke meg jeg så bra ut der jeg kom på 7-11 klokka 0730..... Hvor mye jeg drikker holder jeg aldri oversikten over... Etter hvert har jeg skjønt at det gjelder å begrense seg litt.... Men en kamerat av meg våknet på danskebåten uten å ane hvorfor.... Iflg venner ble det en slags impulstur på nachtspielet... helt alene var han også. Fikk kjøpt med litt billig ribbe til moren sin i danmark da... Hvor full har DU vært?, I serien dumme ting man gjør i bil Selv om dette er den mest idiotiske tråden even (nesten) går det an å holde seg on-topic... Ehmmm... mulig jeg skulle ha lest topic bedre... Men da var det et rimelig dumt spørsmål... Spør heller de som sitter alene i jula pga fyllekjørere..... Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 For alkiser og tenåringer er det vel spennende å diskutere pumping og fyllekjøring på samme måte som fart blandt bilinteresserte. Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 jeg har vært endel fullere enn jeg er nå! (nettopp kommet fra russeball!) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (nettopp kommet fra russeball!) Det kan ikke ha godt særlig bra siden du sitter her og skriver nå... des,OUT! Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ting gikk ikke 100% etter planen... men det var altså ikke jeg som ble dårli Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Folkens... : Quote Terry Pratchet, Reaper Man Unlike Modo the dwarf, Sergeant Colon did know the meaning of the word 'irony'. He thought it meant 'sort of like iron'. Ja, jeg vet at dette er å rive opp en gammel tråd. Men jeg leste nettopp gjennom hele tråden om fartsrekorder, og føler at jeg må forsvare HamiltonII litt. Den tråden var jo helt håpløs, og sånn sett er dette en glimrende parodi. Dog er det jo ingen bombe at moddiser m.fl. ikke skjønner sånt, ironi fungerer som kjent ei over internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå