Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor full har DU vært?

Anbefalte innlegg

Del 2 i serien av "gjør-dumme-ulovlige-ting-i/med-bil-og-sitter-på-forumet-og-skryter-av-det"

Tenkte jeg at nå er det fyllekjøringen sin tur.

Hvor full var du? (Sånn ca. hvor langt ned i 5 liters dunken med HB du var)

Hvor var det?? (+ i boken hvis du husker dette)

Hvordan gikk det? (Her kan du eventuelt legge inn om du kom deg unna polti etter en fet biljakt!!!)

Detta blir gøy!!!!

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Del 2 i serien av "gjør-dumme-ulovlige-ting-i/med-bil-og-sitter-på-forumet-og-skryter-av-det"

Tenkte jeg at nå er det fyllekjøringen sin tur.

Hvordan gikk det? (Her kan du eventuelt legge inn om du kom deg unna polti etter en fet biljakt!!!)

Detta blir gøy!!!!

...like gøy som å sitte fastklemt i et bilvrak og merke flammene nærme seg etter å ha kollidert med en fyllekjører?

Lenke til kommentar

Å nei i denne tråden håper jeg at vi bare får svar fra de som gjerne øver på dette,de som vet at de kan håndtere bilen sin,om det er 200km/t edru eller 80 full (helst en kombinasjon)

Hvis du leser den første tråden "Hvor fort har du kjørt?",så vil du se at det er mange som KAN bil,og gjerne øver seg på ulovligheter i bil,finner strekker der de er GARANTERT at fam.Hansen ikke kommer imotgående fil etc.,dissse strekkene er jo fin å øve seg på å kjøre i fylla på også ser du...

Lenke til kommentar

OMG! Hvorfor i helv... skal man øve seg på å kjøre i fylla??

Og du setter ditt eget liv i fare selv om ikke fam.Hansen er i nærheten, og da må vi skattebetalere betale for at en idiot kantra med bilen sin for gøy i fylla og blir liggende på sykehus i ukevis med brukne ben og gudenevethva.

Lenke til kommentar

Bra tråd. :)

-ca 4 liter hjemmelaget rødvin. Sto på dunk i 6 dager før vi hadde i gjærstoppen, og drakk den samme kveld.

-Liggende i baksetet i en Saab 90, kjørt av en særdeles edru og faktisk personlig kristen sjåfør.

-Såvidt jeg vet, fikk jeg ikke politiet etter meg, selv om jeg spydde på Molde Stadions (da under oppføring) vegger. Dagen etter var ganske morsom etter litt junkfood.

Jeg har derimot aldri kjørt bil i beruset tilstand, og kommer aldri til å gjøre det. Har derimot startet en, da jeg mistet husnøklene mine i fylla, for å vente på at noen kom og slapp meg inn.

Lenke til kommentar
Bra tråd. :)

-ca 4 liter hjemmelaget rødvin. Sto på dunk i 6 dager før vi hadde i gjærstoppen, og drakk den samme kveld.

-Liggende i baksetet i en Saab 90, kjørt av en særdeles edru og faktisk personlig kristen sjåfør.

-Såvidt jeg vet, fikk jeg ikke politiet etter meg, selv om jeg spydde på Molde Stadions (da under oppføring) vegger. Dagen etter var ganske morsom etter litt junkfood.

Jeg har derimot aldri kjørt bil i beruset tilstand, og kommer aldri til å gjøre det. Har derimot startet en, da jeg mistet husnøklene mine i fylla, for å vente på at noen kom og slapp meg inn.

En flott historie ;)

Jeg må vel bare konstatere at det går en grense mellom å risikere andre sitt liv ved råkjøring og det å risikere andre sitt liv ved fyllekjøring,så det kan virke som at noe holdningsskapende arbeid har trengt igjennom...

Eller så er det kanskje ikke like legitimt å skryte av??

Lenke til kommentar

Du har ikkje full kontroll full i 80km\t uansett kor mange ganger du har kjørt.

Det er forresten ulovlig å kjøre når du er full, så da så!

Denne tråden er for dum, eg har opplevd personer som blir drept i slike ulykker, så det er ingenting å spøke med. :(

Endret av zeph
Lenke til kommentar
...like gøy som å sitte fastklemt i et bilvrak og merke flammene nærme seg etter å ha kollidert med en fyllekjører?

Godt å se at det ikke bare er meg som synes det er idioti å sette andre menneskers liv i fare, for deretter å sitte å skryta av det etterpå. :thumbdown:

Tror vi er flere om det,

Hadde jeg oppdaget noen som var så idioter og råkjørte såpass at at det fare for liv og helse eller ikke minst fyllekjørte så hadde jeg ikke nølt med å både anmeldt og evnt saksøkt vedkommende bare for å forhindre at den personen får sette seg bak et ratt igjen på mange år.

Har mistet nok kjenninger og venner og blitt sneiet av et par rånere og da får du "litt" hat inni deg mot folk som tror at biler er leketøy og at dem eier veien. :thumbdown:

Ungdommer som fyllekjører / kappkjører har fint klart og bevise at dem ikke hører til bak et ratt før om_minst_5_til 10 år...

Ps..man trenger ikke å ha lappen for å bli innvolvert i slike ulykker...

Lenke til kommentar
:mad::mad::mad::mad::mad::mad: Ka hestpeisen er det som går av dette forumet som sensurerer vanlig norsk banning, da må fantasien feen meg ta brukes. :mad::mad::mad::mad::mad:

Det finnes folk som reagerer på banning. Det forsøpler innleggene. Har du ikke annet en banneord som passer inn, bør du vurdere å utvide ordforådet ditt.

Og så får du jo brukt fantasien din litt også da. ;)

Lenke til kommentar
Å nei i denne tråden håper jeg at vi bare får svar fra de som gjerne øver på dette,de som vet at de kan håndtere bilen sin,om det er 200km/t edru eller 80 full (helst en kombinasjon)

Hvis du leser den første tråden "Hvor fort har du kjørt?",så vil du se at det er mange som KAN bil,og gjerne øver seg på ulovligheter i bil,finner strekker der de er GARANTERT at fam.Hansen ikke kommer imotgående fil etc.,dissse strekkene er jo fin å øve seg på å kjøre i fylla på også ser du...

Det er tydeligvis ting her i livet du ikke har fått med deg. Slike utsagn som du kommer med er de mest idiotiske jeg hører. Prøv å fortelle det til noen som har mistet barnet sitt eller familien sin pga sånne som deg.

Lenke til kommentar

Ble ettpar ganger så full at jeg sovna på gjestebadet med ytterklærne på. Hadde vært på dass der og fikk av en eller annen grunn ikke til å vri om nøkkelen i dørlåsen. Behagelig å sove på betong gulv med hardt gulvbelegg, Heldigvis ca 25'C i både gulv og rom tempratur der. Gamlingene lurte på hvor jeg kom fra da jeg endelig våkna utpå dagen og låste meg ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...