Fredrik N. Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 nr 193 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Tvilsomt her rundt "nr. 193", noe denne turisten har oppdaget. Hodeløst eksotisk "DRIVE SALES" med stengtskilt og skeiv, falleferdig lyktestolpe ville jeg holdt meg langt unna :-) selv på høylys dag. Er dette fra en bakgate i Rethymnon på Kreta? Godt fanget og komponert. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Tvilsomt her rundt "nr. 193", noe denne turisten har oppdaget. Hodeløst eksotisk "DRIVE SALES" med stengtskilt og skeiv, falleferdig lyktestolpe ville jeg holdt meg langt unna :-) selv på høylys dag. Er dette fra en bakgate i Rethymnon på Kreta? Godt fanget og komponert. Mvh Gunnar Inne i den gamle bydelen i Rethymnon. Mye å se her, men etter et par dager har man nok fått med seg det meste. Setter pris på dine kommentarer, Gunnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg