AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Nesten daglig ser jeg for meg et scenario der en eller annen gjerningsmann skader noen jeg er glad i, sparker en hund/katt eller angriper ei uskyldig dame. Ser for meg hvordan jeg skal slå til personen. Kjenner blodet bruser bare av tanken. Så tenker jeg at jeg skal slå personen gjentatte ganger mens personen ligger nede. GTA style. Eller curb stompe noen. Bam. Bam. Bam. Bam. Bam. Bam. Bam. Feels good. Dette tenker jeg på ganske ofte. Spesielt etter å ha lest om noe dritt på nyhetene. Er jeg en tikkende bombe? Anonymous poster hash: bd070...305 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Kommer an på om du eksploderer. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Vi er alle tikkende bomber, er bare forskjellig hvor mye hver enkelt trenger av stimuli før 'det bekker over'. Men ja, hvis du plages av slike tanker daglig er det nok utenom normen. Kanskje i første omgang finne noe annet å bruke energi/overskuddet på? 1 Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Kjenner meg igjen, utifra din tekst så virker det som du har tankekjør. Anbefaler deg å prate med noen om dette i den virkelige verdenen. (evt. psykolog) Anbefaler deg så lage en framtidig plan med fysisk aktivitet aka. ny hobby? Unngå og identifiser deg med tankene dine. "Du er ikke dine tanker" Slutt og gjør ting som gir næring til disse destruktive tankene. "It's not who i am underneath but what i do that defines me." - Batman Tankekjør: http://www.webpsykologen.no/artikler/livsfilosofi/tankekjor-giftige-folelser-og-uro/ Endret 16. oktober 2017 av Graf1ga Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Har liknende tanker når jeg er sterkt deprimert og sinna. Tenker slik fordi jeg rett og slett ikke har det bra og livet suger pluss at det å tenke positivt ikke nytter da. Like grinete da og like greit å være ond i fantasien. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Tror nok alle har sine voldelige tanker og fantasier, men de fleste har også gode impulskontroller.. Så uansett hvilke tanker og fantasier man har er det heller impulskontrollen man bør tenke over at man har.. 1 Lenke til kommentar
amalieei Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Tenker det er forskjell på tanker, fantasier og impulser. Impulser er di som er urovekkende. Selv er mødre hysterisk redd for barnas sikkerhet, og tanken på at noe skjer med barna er overhvelmende og kan frambringe tanker om vold. De aller fleste har impulser, og de aller fleste har impuls kontroller. Jeg får sterke impulser, men nå er jeg også diagnosert ustabil. Har dog ikke utført de verste av impulsene mine. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 Snakk med en av de som betyr noe for deg så du får litt utløp for det. Ellers tror jeg du spiller litt mye gta, evt puler for lite. Worst case er Peter Madsen liksom. Anonymous poster hash: e1e1c...b4d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå