sluffy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ut av ungdomskolen: Matte, musikk og naturfag - 6 norsk skriftlig, nynorsk og k&h - 4 resten - 5 nå (GK almenn): naturfag - 6 matte (MX) - 5 økonomi - 4 norsk skriftlig - 4 norsk mundtlig - 5 engelsk - 4 gym - 4 Tysk - 3 jeg hadde klart en god del bedre enn dette hvis jeg hadde giddet å gjøre litt mer på skolen Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg har problemer , karakterene er ok 4 i alt (5 i naturfag) (og 3 i musikk,gym og norsk) 3,8 i snitt leste kunn til tentamene men orden heller på og bli til ng (i år også) og dette er etter 2måner Lenke til kommentar
tøs Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Da jeg gikk på skole for 2 år siden(IKT), fikk jeg: 5: Norsk, Eng, samf, matt, gym, Maskinvare, Programvare 4: Resten Vi trenger vell ikke ramse opp karakterene fra alem påbygging? hehe.. Endret 17. februar 2004 av tøs Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Flinke folk det var her da Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Får vel kaste meg på da Karakterene jeg fikk for skoleåret 02/03: Kroppsøvning: 5 Norsk hovedmål: 4 (eksamen 2 ) Norsk sidemål: 5 (eksamen 2 ) Norsk muntlig: 5 Nyere historie: 6 Fysikk 3FY: 5 Matte 3MX: 5 (året 01/02) "VKII" Teori i elektrikerfaget: ? (eksamen 3 ) Fagprøve elektrigerfaget: "bestått" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Er elektro linja knall hard? Er det vanskelig matte der? Den er ikke direkte knallhard, men det er jo som regel greit å være litt skarp siden det etterhvert kommer noen "koselige" oppgaver som man må ha tunga rett i munnen for å klare. Ellers er matten akkurat det du hadde på ungdomsskolen + 1 eller 2 temaer til. Det ene er ihvertfall trigonometri ( ikke så vanskelig som ordet ) Er også en HAUG med muligheter du har hvis du gjennomfører GK Elektro. Men ellers så er det jo også ganske sosialt å gå på elektro Vi har en heilgrom elektronikk-lærer som bruker 1 time på å snakke om hva han har gjort den siste uka. Han er veldig opptatt av gamle gjenstander osv skjønner dere ahpadt PS: Lykke til med skolevalg! (Hvis du går på ungdomsskolen nå da ) Endret 17. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Fikk 4 på en økonomiprøv idag jeg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Gratis! Hmm.. veldig usikker på hva jeg skal velge til neste år. Elektronikk kanskje. Flyfag hadde også vært noe, bra utdanning! Men vansklig Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Lærer man noe av IKT som man ikke kan fra før av? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Lærer man noe av IKT som man ikke kan fra før av? Veit ikke helt. Men jævlig digg skole og "lettjente" karakterer... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 GK almenn Norsk muntlig -5 norsk skriftlig -4 Økonomi inf -5 Naturfag -5 1MX -4 Engelsk -5 Tysk -4 Kroppsøving -5 Tror og håper jeg får opp økonomin til 6'er til sommern da. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er så lenge sia eg gikk ungdomsskule, men fikk S i Musikk, og det var eg stolt av. Musikk er berre stilig...(det hørtest totalt idiotisk ut...) Ellers så husker eg ikkje snittet heilt nøyaktig utav gymnaset, men det gikk vel stort sett til ****** etter at eg begikk meg ut på mx stien....stusselige karakterer... 4.7 i snitt kanskje? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) 9. Ungdomskole Matte: 6 Norsk (muntlig): 5 Norsk (skriftlig): 5 Nynorsk: 5 Engelsk (Muntlig): 5 Engelsk (Skriftlig): 4 (sterk) <----drittlærer Tysk (muntlig): 5 Tysk (skriftlig): 5 Natur og miljøfag: 6 Samfunnsfag: 5 Gym: 5 Heimkunnskap: 5 KRL: 5 K&H: 4 (sterk) <-----JOHOOO (gutt altså) Musikk: 5 Endret 20. februar 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå