Gå til innhold

mine karakterer.

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vk1 tømrer:

norsk og engelsk 4

samfunn 5+

studieretning 5

Ikke verdens vanskligste linje. Litt skremmende egentlig med tanke på at me som går der skall bygge hus. I fjor gikk eg i klasse med noen som ikke kunne målestokk, og me hadde ikke trigometri i matte fordi det var for avansert.

Lenke til kommentar

GK:

Økonomi/IT: 6

Engelsk: 6

Naturfag: 6

Matematikk 1MX: 6

Spansk C: 5

Fransk B: 5

Norsk: 5

Kroppsøving: 4

1 termin på VK1:

Kjemi 2KJ: 6

Fysikk 2FY: 6

Matematikk 2MX: 5 (sterk)

Norsk skriftlig: 6

Norsk muntlig: 5

Nynorsk: 4

Fransk B: 5

Kroppsøving: 4

Eldre historie: 5

Samfunnslære: 5

Geografi: 4

Hva er jeg misfornøyd med? Geografi, gym og nynorsk. Skal opp i 5 i geografi og gym, og gjerne i nynorsk også. Matematikken skal opp på seks, men dette regner jeg ikke med blir noe stort problem. Lå på vippen.

bfisk

Endret av hrichard
Lenke til kommentar

****** Richard! jeg ser jo masse firerer her! fy deg Richard! :p:green:

humm

10. klasse : 3 i snitt

GK Elektro 2.termin 2.5 i snitt :blush:

Vk1 1.termin : har ikke fått karakterer enda, men tror jeg vil ligge på en 3.5 i snitt.

skal tre kraftigere til i 2.termin :thumbup:

Endret av Jonki
Lenke til kommentar

Så mange flinke elever det var her da! Stå på folkens!

Husker ikke karakterene mine fra Videregående, husker bare at jeg gikk ut med ca 5.3 i snitt (VKII). Startet så på Blindern, informatikk. Da gikk alt til ******...strøk litt her og der. Slutta der ifjor høst med glans... 1.3 i Matte. Strålende fornøyd med den! Nå har jeg begynt på nytt, lærerhøgskolen :D

Lenke til kommentar

Karakterer er ikke alt vet dere.. Man kan fint komme seg ut i arbeidslivet med 2.7 i snitt.. Kjenner mange som har gått ut av VK1 og blitt lærlinger med 2.7 i snitt..

Og karakterer behøver ikke og si hvor god du er i en ting.. Jeg er endel bedre i en god del enn det jeg viser på skolen. Derfor satser jeg på lærlingplass.. Ellers så blir det Fagprøven på skolen.. Mens jeg gjør dette kommer jeg trolig til og ta VK1 Sjøfart så jeg får noe og gjøre hvis alt går til hælvete..

Høyere utdanning tar jeg lite trolig. Men service elektronikker ligger like under ingeniørene og det holder for meg. Iallefall for nå.

Lenke til kommentar

Vel, hvis man ikke har videre utdannelse teller jo VGS karakterene bare mer? Men men, jeg driver å tar høyere utdannelse selv nå i england, og er enig at karakterer ikke er alt, men det er det arbeidsgiveren din vil se på. Karakterer, eller, papirer generelt, kvalifikasjoner, erfaring og utseende? ;)

Lenke til kommentar
Vel, hvis man ikke har videre utdannelse teller jo VGS karakterene bare mer? Men men, jeg driver å tar høyere utdannelse selv nå i england, og er enig at karakterer ikke er alt, men det er det arbeidsgiveren din vil se på. Karakterer, eller, papirer generelt, kvalifikasjoner, erfaring og utseende? ;)

Han vil se på Fravær.. Innsats.. forbedring.. generelle greie karakterer.. og første inntrykk.. og tidligere jobberfaringer , helst innen samme emne..

Derfor stiller jeg rimelig sterkt når jeg feks skal søke meg en servicejobb siden jeg har et papir ifra TCI hvor det står at jeg kan sakene der..

Lenke til kommentar

Karrakterer suger okse! :p

gikk ut fra ung. med < 3.5 i snitt, GK elektro, 5.2 i snitt :D fikk 3 i gym, den dro ned en del :(

VK1 IKT: 4.8, han microsoft fanboyen vi hadde som lærer likte ikke at jeg kverrulerte feks når han sa at det finnes 3 ip-klasser, ( alle vet det finnes 5, right? ).

nå skal jeg snart begynne på nyere historie og matte på voksenopplæringen, er for tiden lærling i forsvaret.

Lenke til kommentar

Jau, går vk1, så jeg gidder ikke smelle opp alle karakterene fra ungdomsskolen, men hadde 53,66 poeng ved inntak til VGS.

GK:

Norsk skriftlig : 5

Norsk muntlig : 6

Matte MX : 5

Naturfag : 5

Fransk : 6 (hadde usannsynlig flax :) )

Spansk : 6

Engelsk : 6

Øk/IT : 5

Gym : 3 :blush:

Og det var vel det.....

Lenke til kommentar
Karrakterer suger okse! :p

gikk ut fra ung. med < 3.5 i snitt, GK elektro, 5.2 i snitt :D fikk 3 i gym, den dro ned en del :(

VK1 IKT: 4.8, han microsoft fanboyen vi hadde som lærer likte ikke at jeg kverrulerte feks når han sa at det finnes 3 ip-klasser, ( alle vet det finnes 5, right? ).

nå skal jeg snart begynne på nyere historie og matte på voksenopplæringen, er for tiden lærling i forsvaret.

Hvilke 5? :)

Lenke til kommentar
Økonomi: 2/3 kanskje 4. (økonomi er et ****** drittfag og kjerringa jeg har til lærer kan brenne sakte og lenge i ****** :mad: )

Øhh, litt sint på henne HalTan?

Hun knuste fingeren min i et overheadlokk, kommer aldri til å tilgi henne det.

La meg gjette... Else-Marit? Heksen over alle hekser!!! :devil:

Lenke til kommentar

skal vi se.. VK2 Seviceelektroniker: ingen karakterer. ingen prøver, ingen tentamener eller eksamener.. ;)

har vel alltid ligget på rundt 4 i snitt, gjerne litt under. orker bare ikke stresse med lekser og slikt.. tar meg heller en ekstra time foran pc'en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...