FreeBSD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) VK1: Norsk: 5 i begge mål og i både muntilig og skriftlig Engelsk: 5 Tysk: 4 Mattematikk (MX): 4/5 Latin: 4/5 Samfunnslære: 6 Eldre historie: 5/6 Geografi: 6 Gym: 4 Samfunnsøkonomi: 5 Fornøyd nok, igrunn. Endret 11. desember 2003 av FreeBSD Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 VK1: Gym: 5 Samfunnslære: 6 Fransk B: 3 Bedriftsøkonomi: 6 Norsk hovedmål: 5 Norsk sidemål: 4 (?) Norsk muntlig: 5 Informasjonsbehandling B: 6 Fysikk 2FY: 5 Matte 2MX: 6 .. så hadde jeg to seksere og to femmere fra første i avgangsfag. I år (VK2) regner jeg med å gå ned en del karakterer... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har ikke fått vite dem enda, men dette er hva jeg regner med: Fransk B-språk:6/5 Norsk: 6/5 Engelsk: 6/5 Matte: 2 Økonomi: 2/3 Gym: 5 Naturfag: 4/3 Som dere ser, er jeg flinkest i språkfag. Aldri hatt så dårlig karakterer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Tipper det ligger omtrent an til: Fransk B-Språk: 2, muligens 3 (ja, jeg suger i Fransk, gudene vet hvorfor ) Norsk: 5 Engelsk: 5 Matte: Tough one, kanskje 4, heller ikke mitt sterkeste fag. Økonomi: 2/3 kanskje 4. (økonomi er et ****** drittfag og kjerringa jeg har til lærer kan brenne sakte og lenge i ****** ) Gym: Vet ikke om han har karaktergrunnlag , men sannsyneligvis 4/5 Naturfag: 4/3 Tysk C1: 4, elns. Hmms, ganske likt som Thea sine , vel jeg har aldri i livet hatt så råttne karakterer før heller. Gikk ut av U-skolen med stort sett femmere, og to seksere. Jaja, sånn er livet. Endret 11. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Økonomi: 2/3 kanskje 4. (økonomi er et ****** drittfag og kjerringa jeg har til lærer kan brenne sakte og lenge i ****** ) Øhh, litt sint på henne HalTan? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Almenn GK (sovelinje) 1MX - 6 Naturfag - 5 Engelsk - 4 Norsk - 5&5 Øko - 5 1TYB - 4 Gym - 5 VK1 (får terminkarakterer i jan, men kan tippe litt) beøk - 5 2MX - 5 2SL - 3 <-- tåler ikke trynet på lærern vi har i det faget.. Han er dett og slett en idiot! Norsk - 4/5 2TYC - 4/5 2SØ - 5 2INA - 5 GYM - 5 Er ikke så verst for en slapping som meg.. Gjør seriøst ikke lekser, eller øver noe særlig med en 15 min på prøvene. Til alle dere, almenn er ikke mye lekser, ihvertfall ikke på GK. GK er det bare å surfe gjennom Endret 11. desember 2003 av norpheus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Økonomi: 2/3 kanskje 4. (økonomi er et ****** drittfag og kjerringa jeg har til lærer kan brenne sakte og lenge i ****** ) Øhh, litt sint på henne HalTan? Hun knuste fingeren min i et overheadlokk, kommer aldri til å tilgi henne det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Fikk 5 i alt på GK, 6 på eksamen. Har ikke fått for VK1 ennå men tipper: Engelsk: 5 Norsk S: 3 (læreren burde skytes, aldri fått så lavt) Norsk M: 5 Samfunn: 5 Uttrykkshistorie: 4 Gym: 5 Ballspill: 5 Medieproduksjon: 5 Mediedesign: 5 Medie, individ og samfunn: 4 Går forresten media... Endret 13. januar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Deg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) jeg bryter regelen jeg å dette er bare tipping da karakterene kommer til neste fredag matte 4 norsk s 5 norsk m 4 engelsk s 3 engelsk m 3 musikk 4 nat mill 3 samf fag 4 krl 4 heimkunskap 4 k&h 4 gym 3 engesk fordypning s 4 engesk fordypning m 4 Endret 11. desember 2003 av Deg Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ser at det går en del 3'ere og 4'ere til gym her.. tar ikke læreren til seg det med å "engasjere seg"? Må man være best i alt for å få 5'er liksom? Synes man bør få et sted mellom 4 eller 5 så lenge man prøver iallefall Men, 2'ere og stryk bør deles ut til folk som ikek deltar engang, hva forno gym er øyetrening for de som sitter på benken og ser på alle andre slite seg ut? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Lærerene forventer syyykt av egentreningsopplegget på VK2. De forventer at du har erfaring i å legge opp komplette treningsopplegg, men riktig uttøying osv. Masse raporter, planer osv som skal leveres inn. Mye stress. Og så skal man helst ha blitt litt sterkere, løpe litt fortere osv enn det man gjorde året før. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Kan vel anta... Matte: 5 - Norsk muntlig: 5 Norsk skriftlig: 5 Engelsk skriftlig: 6 Engelsk muntlig: 6 Samfunnsfag: 5 Naturfag: 5 + Gym: 4 + eller 5 - Fransk muntlig: 5 Fransk skriftlig: 5 + K&H (sløyd = pratetime, tegning er bedre): 4 KRL: 5 + Går i niende. Endret 12. desember 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Knis. Hadde skolens beste snitt på videregående, nå går jeg altså på NTNU og snitter rundt D tror jeg. Få ting er så lite nyttige senere i livet som gode karakterer på ungdomsskolen. Lær det du skal, for all del, menalvorligtaltdafolkens...... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Knis. Hadde skolens beste snitt på videregående, nå går jeg altså på NTNU og snitter rundt D tror jeg. Få ting er så lite nyttige senere i livet som gode karakterer på ungdomsskolen. Lær det du skal, for all del, menalvorligtaltdafolkens...... Second that! Jeg kjenner ei som gikk ut med tolv seksere og en femmer elns. Hun hadde bare fem i et fag, seks i resten. Hun fikk kanskje en sekser på Allmennfag. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Syntes alle her hadde jævligt bra karakterer jeg... Ligger selv på rundt 4 igjennom snitt i 8ende.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har faktisk bedre snitt på almenn fag enn på ungdomsskolen, hva skjer. Gikk opp i en del fag når jeg begynnte på vidregående, bare vips. Leit.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 ungdoms skolen er noe dritt, det er der alle lærerene som ikke er brukbare havner, da jeg gikk på ungdomsskolen var det bare nazi lærere alle var lei av skole og elever.. Lenke til kommentar
kenny Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Knis. Hadde skolens beste snitt på videregående, nå går jeg altså på NTNU og snitter rundt D tror jeg. Få ting er så lite nyttige senere i livet som gode karakterer på ungdomsskolen. Lær det du skal, for all del, menalvorligtaltdafolkens...... Samma her. Går også NTNU nå. Så utrolig mye bortkastet informasjon som har blitt meg tvangsforet opp gjennom tidene. Ting man kan slå opp i leksikon. Takk Gud for at universitetet har en litt annen struktur, der man vektlegger forståelse og kreativitet fremfor oppramsing og gjentagelse av gamle tanker. Heia NTNU! Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ja,kan sikkert skrive ned mine også da,er ikke helt sikker på alle sammen da.Går GK Elektro,får semest karakterene 15 januar da. Matte:4 Gym:4 Engelsk 3 & 3 Norsk muntlig:3 Norsk Skriftlig:4 Naturfag:4 El-bygg:5 Automasjon:4 Elektronikk:5 Elektroteknikk:5 KSA:3 El.mek:3 Valgfag(Data/IT):3 Trur jeg har fått med meg alle fagene nå,norsk,engelsk og naturfag har jeg fritak i grunnet at jeg gikk GK mekanik i fjor :thumbup:Kommer me den oppdatering den 15.Januar Så kan dere se om jeg har tippet rett Two Thumbs up for Elektro Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 GK: Bestått i nesten alle fag, unttatt Kunst og Kulturhistorie VKI: Strøk i norsk, matte, samf.fag, gym, tysk. VKII: Strøk i alt untatt musikkfagene, fikk 6 i alle musikkfagene. Gikk Musikk,Dans og Drama Heldigvis leeeeenge siden. Jeg har jobb, dame, bil og leilighet fordet. Og jeg har alltids nok tomflasker til at jeg har øl nok til en fest. So whats the point? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå