Gå til innhold

PUBG-utviklerne bannlyser 6000 spillere hver dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6000 av 2 millioner er en ekstremt lite som andel.

0.3% for å være nøyaktig. Sammenlign det med tour de France. Hvor 99.7% jukser.

Så er jo disse PUBG folka super ærlige.

Mao er det 7 ganger mer sannsynlig for at du havner i en bilulykke i løpet av året enn å møte på en cheater i PUBG :)

Lenke til kommentar

Mao er det 7 ganger mer sannsynlig for at du havner i en bilulykke i løpet av året enn å møte på en cheater i PUBG :)

Det står mellom 6000-13000 brukere hver dag. Prosentandelen er altså mye større enn 0.3%. 322.000 er bannlyst sålangt, altså et stykke over 10% av totalen.

13 millioner kopier solgt ved slutten av september. 322 000 av disse er altså bannet, noe som tilsvarer ~2,5% av alle solgte kopier. Disse 322 000 totalt, eller 6 - 13 000 daglige. Representerer også kun dem som faktisk blir tatt. Jeg tror ikke det er veldig feil å anta at det er dobbelt så mange som jukser, enn bare de som blir tatt. Da er man plutselig opp i ~5%. Eller sagt på en annen måte: Sannsynligvis er minst 5 av de 100 du havner på øya sammen med, juksere.. Er det ikke gøy å spille online spill dere! :p

Hell is other people - Jean Paul Sartre

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke, det er bare svært få som faktisk blir tatt for å cheate. 

Lenke til kommentar

Jo men det kan vi ikke si for sikkert om ikke noen her har faktisk testet det selv. Hvis det faktisk er 5 av 100 som cheater i ethvert game så syns jeg de er forferdelig dårlig isåfall med tanke på alle chicken dinners jeg har vunnet :p

Lenke til kommentar

Jo men det kan vi ikke si for sikkert om ikke noen her har faktisk testet det selv. Hvis det faktisk er 5 av 100 som cheater i ethvert game så syns jeg de er forferdelig dårlig isåfall med tanke på alle chicken dinners jeg har vunnet :p

Tror det blir vanskelig å analysere, det er jo kulturelle forskjeller å ta med i betraktningene her også ikke sant, er nok få nordmenn som cheater sammenlignet med feks. Russere (det er nå iallefall stereotypen). Det sagt så har jeg ikke spilt såå fryktelig mye, og har allerede truffet et par som wiper hele serveren på 20 sekunder.

Lenke til kommentar

mellom 6-13k per dag. de har bannet over 150k brukere på 1mnd og det er solgt over 13mill eksemplarer. Siden juli har cs bannet over 700k accounter og de har per i dag ca 500k aktive spillere mens pubg har over 2mill på en unranket dag :p

Lenke til kommentar

Tror det blir vanskelig å analysere, det er jo kulturelle forskjeller å ta med i betraktningene her også ikke sant, er nok få nordmenn som cheater sammenlignet med feks. Russere (det er nå iallefall stereotypen). Det sagt så har jeg ikke spilt såå fryktelig mye, og har allerede truffet et par som wiper hele serveren på 20 sekunder.

"Ifølge anti-juksetjenesten er de aller fleste av de som kastes ut av spillet fra Kina, men det er uvisst hvordan den demografiske fordelingen er utover dette."

Kanskje vi burde bytte stereotype :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...