lenemaria Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg tror jeg har litt problemer med min nye samsung e700, og lurte på om noen andre har vært borti noe lignende. Midt i en samtale kan jeg plutselig få meldingen "Ikke tillatt" og samtalen bryter, uten at jeg trykker på noen knapper eller noe. Hvis jeg da prøver å ringe personen opp igjen, får jeg "nettverk avvist" en stund, og så klarer jeg å komme gjennom etter noen minutter til slutt. Dette skjer vanligvis hvis samtalen varer litt lenge (5-10 min). Det er iallfall utrolig irriterende, og jeg håper det bare er en software feil som kan rettes opp. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 har du snakket med dem der du kjøpte den? Lenke til kommentar
lenemaria Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 har du snakket med dem der du kjøpte den? Har prøvd, men de tar ikke telefonen. Skal selvfølgelig prøve mer, men jeg tenkte det kunne være noen andre som har vært borti det samme. Lenke til kommentar
usman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har E700! Ikke no problemer med den! Driiit bra mobil! SIKKERT BARE NO SOFTWARE FEIL.. unnskyld med caps lock:P LOL kødda Lenke til kommentar
jevne Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 har e700. ikke hatt noen lignende problemer. kjempefornøyd. men ergrer meg mer og mer med at man ikke kan ha ringelyd og vibrasjon samtidig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå