ExtremeGo Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hei ! Jeg vurderer å kjøpe ny mobil , har alltid hatt Samsung og nå har jeg huawei mate 8 . Den er riktignok bare et år gammel , men den begynner allerede å fuske.. Vurderer å gå over til iPhone som jeg egentlig har hatet i alle år . Valget står egentlig mellom iPhone 7 plus , men den er dyr med 128gb og har dårligere innmat enn Samsung. Eller Samsung galaxy s8+ ? Vil helst ha større skjerm enn 5.5" og helst større batteri enn 3000 mah . Hva er deres erfaringer som har gått fra Android til apple ? Verdt det ? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Skal selv kjøpe en S8+ i morgen, etter et år med iPhone 7. Kommet frem til at X blir litt i overkant dyr, mens 7/8 blir kjedelige. Er heller ikke fan av screen to body ratioen i plus modellene. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Bestemt meg for å prøve Apple . Valget står mellom Iphone 7 plus 128gb Iphone 8 plus 64 gb Hva er forskjellen på 8 vs 7 ? Prisen er ca lik Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Klarer du deg med 64 gb så kjøp nyeste modell ? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Den nye prosessoren på iPhone 8/8+ er en del kraftigere. Ellers er både skjerm og kameraet oppgradert. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Du kan kjøpe min, bytta akkurat fra iPhone 8 til S8+, da har jeg prøvd iOS og det ble en kortvarig affære, snur meg ALDRi tilbake igjen... It's the dark side you know ? Endret 9. november 2017 av LyLu Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 Hatt iPhone 8 plus siden fredag og må si jeg er overrasket over hvor effektivt dette systemet er . Var redd batteriet ikke skulle vare hele dagen ,men klarte det bedre enn den gamle mobilen !! Elsker brukervennligheten og all sikkerheten ! Rett og slett beste mobilen jeg har hatt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå