$k$ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) sykt digg av dere å drive på med sånt da! Hva blir det neste? anti blue links force? Endret 9. desember 2003 av $k$ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 sykt digg av dere å drive på med sånt da!Hva blir det neste? anti blue links force? Den går jo litt under ufc daahhh.... Men det er vel nokså selvsigende at slikt gjør man bare ikke. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 alt som ikke har seg på nett å gjøre blir hardt slått ned på Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 alt som ikke har seg på nett å gjøre blir hardt slått ned på Hehe, joa. Men samtidig må man jo respektere hverandres smak, finnes evig mange måter å lage gode websider på, kan ikke rakke ned på andre fordi en selv ikke liker det andre måtte like. Men såklart, times new roman hører hjemme i bøker og kjipe word dokumenter! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Men såklart, times new roman hører hjemme i bøker og kjipe word dokumenter! Sitat til websida vår? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 helt klart. Sender til pc jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 /me har mottatt. /me sette til web i morra. /me liker all den positive responsen vi får, selv om dette ofte går waaayy out of stakkars trådstartere. som nå. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 For å komme litt on-topic igjen her... Jeg har min egen spillside, som du finner her! Som du ser, er ikke den oppdatert på en liten stund... MEN jeg jobber på spreng med ett nytt design og nytt innhold, og skal lansere den på nytt i januar/februar (forhåpentligvis!). Den gamle siden min synes jeg er grei nok, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 et godt utgangspunkt. men den er litt rotete og menyen passer liksom ikke inn. til polecat: Det der UFC greiene er jo drittkult da Men du trenger ikke noe scriopt for å fjærne dot tk banneren. Du går innpå mydottk og så inn på dot tk linker promo og velger vekk banneren. Men da kan du dessværre ikke være med på å vinne noen "flotte" dot tk gensere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå