Andyax Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Hei. Lurte på om noen her på forumet har laget sin egen hjemmeside og vil vise den frem? Jeg holder selv på å lage min egen spilleside som heter: www.studiogames.tk Har netopp startet på den, så noen linker funker ikke! Gi gjerne respons Endret 9. desember 2003 av Andyax Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vel...du er inne på noe vertfall. Her er det massevis av linker som ikke virker samt massevis med stavefeil...til og med på knapper har du stavefeil... Med endel grundigere arbeid kan du kansje få fiksa opp på dette...Stå på! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Anbefaler at du leser retningslinjene. Edit: Synes jeg hørtes for slem ut (tråden lå i en annen kategori). Endret 9. desember 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Anbefaler at du leser retningslinjene. Hva sikter du til da? Det er fullt lovlig å be om konstruktiv kritikk til en side. Andyax: - for det første bruker dere times new roman, det er en god skrift å lese, men det tar seg ikke helt ut på nettet. Mange som mener f.eks Verdana er bedre. - Tabellene ser litt "halvveis" ut, hvorfor går de så langt ned på siden? De er jo helt tomme. Og noen har farge på seg, noen er helt standard. - Knappene på venstre side bør fylle tabellen, som du ser er det litt tomrom der. - Banneren kunne vært bedre, det er veldig mye hvitt der, og fyren fra half life bare er der hvis du skjønner. - Siden har liksom ikke helt "the look" hvis du er med på hva jeg mener, ser ikke så veldig proffesjonell ut, ikke at alle websider skal være det, for all del, man skal ha sine særpreg, men jeg tror siden vil se bedre ut, med f.eks en bakgrunn, eller bakgrunnsfarge. En annerledes banner hadde gjort susen Beklager at det virket negativt, jeg tror dette kan bli en bra side, likte artiklene, spesielt om "Klankamp TCW" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 - EKSTREMT uryddig daah, kantlinjer og padding som ikke hører hjemme noen steder. - Gidder ikke flashe id-en min, da flodhest allerede har nevnt fonten.. - Tipper en sort/mørk bakgrunn hadde gjort seg mye bedre. - Ellers, når jeg går inn på film kan jeg jo scrolle i evigheter. Hva er meningen med det? - Standard knallblå linker med underline. D'ække bra! Var heller ikke _helt_ med på retningslinjene... Mener du det med at det ikke er lov å reklamere eller? Uansett fant jeg ikke noe ulovlig på den siden (uten at jeg sjekka så veldig etter da..) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Times new roman er som sagt ikkje spesielt pent. Berre måtte Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Må nok være ærlig. Dette ser ut som en billig kopi av Gamer.no. - menyen? skulle gjerne sett en bedre løsning - huff og huff! fonta må vekk, vekk og vekk! - lite original Litt vanskelig å sette fingeren på hva som ikke er pent. + oversiktlig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 En ting til; Du vet det finnes et script som fjerner den .tk-popupen? Var da fælt til flashing da! Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 bare fordi alle andre gjør det Siden jeg ikke har tenkt til å spamme så sier jeg meg enig i at dette ligner mistenkelig på en rip. Enten det eller så er det noe merkelig i koden din som lager disse lange tabellene. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Haha, Arve, Dunestar, og enden, dere skremmer jo gutten helt! :!: Endret 9. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Haha, Arve og Dunestar, dere skremmer jo gutten helt! :!: Ærlighet rekker lengst! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ...og siden ærlighet varer lengst, vil jeg foreslå at du tar til deg kritikken om at dette nok er et dårlig forsøk på en egen mod av gamer.no, og lager noe som er ditt eget! Og når begge sidene er i samme sjangeren blir det jo da enda mer minstenkelig. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Anbefaler at du leser retningslinjene. Hva sikter du til da? Det er fullt lovlig å be om konstruktiv kritikk til en side. Jeg skal skade meg selv svært alvorlig om denne tråden ikke ble opprettet i spillavdelingen. Jeg foreslår at moderatorer sier i fra når de flytter tråder fra feil kategori til riktig. Den lå nemlig i den lille greia som viser de ti siste fra forumet på Gamer.nos hovedside. Det er en spillside, det er greit, så valget av forum var kanskje ikke så galt, men skal man be om konstruktiv kritikk på en web-side, har vi et eget forum for slik, som forøvrig er dårlig plassert, spør du meg. Synes du har fått god tilbakemelding. Det er åpenbart rom for forbedring, men det ser ikke så helt galt ut. Lykke til videre. Endret 9. desember 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Den lå nemlig i den lille greia som viser de ti siste fra forumet på Gamer.nos hovedside. Trodde innlegg fra alle forumene i nettverk kom opp der. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Den lå nemlig i den lille greia som viser de ti siste fra forumet på Gamer.nos hovedside. Trodde innlegg fra alle forumene i nettverk kom opp der. Nope, ikke hos Gamer.no i hvert fall. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Den lå nemlig i den lille greia som viser de ti siste fra forumet på Gamer.nos hovedside. Trodde innlegg fra alle forumene i nettverk kom opp der. Tror det bare er hw.no som har det slik. Og siden de andre gjør det; Endret 9. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 off topic: Visste ikke at dere hadde en anti music force og!! haha Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Visste ikke at dere hadde en anti music force og!! haha Under heavy construction! Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 pokker så mange medlemmer vi har nå da! Må jo ha generalforsamling snart. Flle hele tg med medlemmer Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 pokker så mange medlemmer vi har nå da! Må jo ha generalforsamling snart. Flle hele tg med medlemmer ..og /me venter på bilde fra enda noen flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå