Gå til innhold

Hjemmeside?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anbefaler at du leser retningslinjene.

Hva sikter du til da? Det er fullt lovlig å be om konstruktiv kritikk til en side.

Andyax:

- for det første bruker dere times new roman, det er en god skrift å lese, men det tar seg ikke helt ut på nettet. Mange som mener f.eks Verdana er bedre.

- Tabellene ser litt "halvveis" ut, hvorfor går de så langt ned på siden? De er jo helt tomme. Og noen har farge på seg, noen er helt standard.

- Knappene på venstre side bør fylle tabellen, som du ser er det litt tomrom der.

- Banneren kunne vært bedre, det er veldig mye hvitt der, og fyren fra half life bare er der hvis du skjønner.

- Siden har liksom ikke helt "the look" hvis du er med på hva jeg mener, ser ikke så veldig proffesjonell ut, ikke at alle websider skal være det, for all del, man skal ha sine særpreg, men jeg tror siden vil se bedre ut, med f.eks en bakgrunn, eller bakgrunnsfarge. En annerledes banner hadde gjort susen :thumbup:

Beklager at det virket negativt, jeg tror dette kan bli en bra side, likte artiklene, spesielt om "Klankamp TCW" :thumbs:

Lenke til kommentar

- EKSTREMT uryddig daah, kantlinjer og padding som ikke hører hjemme noen steder.

- Gidder ikke flashe id-en min, da flodhest allerede har nevnt fonten..

- Tipper en sort/mørk bakgrunn hadde gjort seg mye bedre.

- Ellers, når jeg går inn på film kan jeg jo scrolle i evigheter. Hva er meningen med det?

- Standard knallblå linker med underline. D'ække bra!

Var heller ikke _helt_ med på retningslinjene... Mener du det med at det ikke er lov å reklamere eller? Uansett fant jeg ikke noe ulovlig på den siden (uten at jeg sjekka så veldig etter da..)

Lenke til kommentar
Anbefaler at du leser retningslinjene.

Hva sikter du til da? Det er fullt lovlig å be om konstruktiv kritikk til en side.

Jeg skal skade meg selv svært alvorlig om denne tråden ikke ble opprettet i spillavdelingen. Jeg foreslår at moderatorer sier i fra når de flytter tråder fra feil kategori til riktig. :)

Den lå nemlig i den lille greia som viser de ti siste fra forumet på Gamer.nos hovedside. Det er en spillside, det er greit, så valget av forum var kanskje ikke så galt, men skal man be om konstruktiv kritikk på en web-side, har vi et eget forum for slik, som forøvrig er dårlig plassert, spør du meg. :)

Synes du har fått god tilbakemelding. Det er åpenbart rom for forbedring, men det ser ikke så helt galt ut. Lykke til videre.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Den lå nemlig i den lille greia som viser de ti siste fra forumet på Gamer.nos hovedside.

Trodde innlegg fra alle forumene i nettverk kom opp der.

Tror det bare er hw.no som har det slik.

Og siden de andre gjør det;

ptcard.gif

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...