Fjellrapp Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hva tar deres bedrifter i timepris for konsulent/IT-support? Og har dere forskjellig pris på arbeid utført fysisk og ekstern support? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hva tar deres bedrifter i timepris for konsulent/IT-support? Og har dere forskjellig pris på arbeid utført fysisk og ekstern support? Fastpris avtaler så kundene våre kan henvende seg når fe vil innenfor kontortid, samt hvis det er driftsstans. Utenom kontortid tar jeg mellom 650-1250 avhengig av kunde Lenke til kommentar
H80 Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 1675 på dagtid, mye mer på kveldstid/helger. Men vi er spesialister, arbeidsoppgavene er ikke å hjelpe til med mailkontoer og glemte passord. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 1675 på dagtid, mye mer på kveldstid/helger. Men vi er spesialister, arbeidsoppgavene er ikke å hjelpe til med mailkontoer og glemte passord. Spesialister innenfor hva? Bra timespris! Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2017 Bare for ordens skyld: vi snakker alle ex mva? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Tar betalt for tjenestene vi leverer, ikke support, den er gratis. Ellers tror jeg det er 1500 for å leie meg en time, jeg aner ikke hvor mye det er om jeg må ut av kontoret. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Bare for ordens skyld: vi snakker alle ex mva? Alltid ex. MVA. Det er statens penger så ikke noe bedriften får beholde uansett. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Spesialister innenfor hva? Bra timespris! Spesialister på et område man ikke kan lære om på skolen, men som krever praktisk erfaring. Vi jobber med industrielle robuste løsninger med embedded CE og Windows Mobile, og stadig mer med Android. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå