Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Baklys.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Personlig er jeg ikke så glad for at det blir lagt ut flere bilder på en gang. En ting er om det er amme bilde med forskjellig etterbehandling. Men jeg ewr sikkert litt sær når det gjelder dette. Men føler at det man skal legg ut her er noe man er veldig fornøyd med.Bilde 2 er vel det bildet som har minst forstyrrende elementer i seg. Tenker da på trærne . Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Originalen var tøff og fargerik, synes jeg. Synes det er helt greit at man legger ut flere versjoner av bildene på Bildekritikken. Ofte er man litt usikker på hvilket bilde som er best, så da kan det jo være kjekt å få tilbakemeldinger. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer- jarle- 60 og Fredrik N . Jeg synes det er positivt at man kan legge ut flere bilder i en serie , da kan man legge ut flere versjoner av samme bildet . Og også billedserie fra en tur man gikk på eller et arrangement man deltok på o.l . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg