uranus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei!! Jeg og noen venner holder på å lage en komedie/skrekk film som vi må lage til skolen. Jeg har en del erfaring med selve redigeringen av filmen, men vil ha en bra start liksom. Navnet på filmen er "Jakten". Vi heter Carl Christian Lars Martin Kim Må ha noen effekter og litt skummel musikk kanskje? Helst ha en varighet på 10-20 sekunder. Trener du mer info så si ifra. Takk for alle svar :-) Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg kan, ta gjerne kontakt med meg på [email protected], hvor dere spesiferer mer hva dere ønsker. Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis du/dere gir meg tips til HVA SLAGS musikk det er snakk om, kan jeg skrive noe utifra det spesielle stykket, som er skrevet til å kunne times med musikken. Ta kontakt på msn eller pr. mail msn: [email protected] email: [email protected] Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Prøv å legg resultatet ut på forumet da. Med en link eller noe. Interessant å se hva dere får til. Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 har skrevet noe før, hvor jeg nå enn har gjort av dette. hørte forøvrig på soundtracken til "Road to Perdition". Veldig bra sådan! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Han Kenneth74 svarte aldri på mailen min så er det noen andre her som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Som sagt, vil du at _jeg_ skal skrive introen, vil jeg vite hva slags musikk-stykke det er snakk om. Bare gi meg ett navn på sangen, eller eventuelt send over msn/gi en link pr. mail, etc.. Så skal jeg nok pludre ned noe -lagt til- btw, er det skrekk-komedie, eller bare èn av delene det er snakk om? vetikke helt hvordan jeg skal tolke det du skriver i den første posten.. Endret 18. desember 2003 av TigerOla Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har sendt deg en epost om saken. Så det er ikke sant at jeg ikke har svart deg Det jeg skrev var at jeg trenger litt mer informasjon om hva du ønsker. Dersom du sender meg en epost igjen, hvor du oppgir telefonnummeret ditt, så kan vi ta en prat Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har ikke fått mail av deg ihvertfall Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har ikke fått mail av deg ihvertfall Dere kan prøve å bruke meldingssystemet til forumet Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Må bare beklage på mitt dypeste.. misforstod hele greia. Trodde dere trengte en intro i manusform jeg.. jeg kan gjerne lage en intro med bilder/video/tekst, men da må jeg jo ha litt råmateriale!.. Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har ikke fått mail av deg ihvertfall Prøv igjen da vel. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hvem mail er det du sendte til da? Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg har ikke kapasitet til å gjøre all research til å finne det jeg trenger, bare fordi DU vil ha det best mulig! Har ikke kapasitet til å animere, redigere+++ fordi det er slik du vil ha det. Beklager, men da bør du sette opp ett budsjett, så kan vi gå igjennom det til punkt og prikke. Men siden du skal vise det til en filmlærer, er det da ikke meningen at DU/DERE skal lage noe, og lære utifra det?.. For å si det sånn: introen blir MYE bedre om jeg har råstoff å jobbe med. noe creepy stills i d minste.. hva som helst fra filmen! så kan jeg da lage noe utifra dette tenker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå