AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg er helt patetisk, og latterlig. Jeg er bare en idiot av en taper, som bare kan sette seg i godstolen og gi opp alt sammen. Det er ingen fremtid, jeg skal ingen steder. Jeg skal forsørges av de voksne resten av livet, mens de skal le av meg som er på barnestadiet. Men nå bare klager og syter jeg, og det er det som er en del av problemet, for voksne mennesker holder ikke på slik, de er intelligente og modne og sterke, og sånne som meg er bare helt latterlige idioter. Lurer på om jeg skal flytte inn i omsorgsbolig, slik at jeg får noen å snakke med. Det var noen på DPS som hadde foreslått det for meg. Tror det bare var en av hjelpepleierene eller sykepleierene, og ikke legen/psykologen, men bare det at det vurderes av noen, det sier litt. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Det er 100% sikkert at du ikke er psykopat. En psykopat legger seg ikke ned og griner. En psykopat følger sine mål, lyster og drømmer uansett hva. Personlighetsforstyrrelse eller liknende kan det godt være, men du er ikke alene om det 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Voksen mann som legger seg ned og griner ja... ikke akkurat lekkert. Men kan gjøre onde ting selv om man ikke er psykopat eller har særlig med psykopatiske trekk. Er vel egentlig det jeg har snakket om, driter i diagnoser. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Da skal jeg møte verden i dag, som den avskyelige narsissisten jeg er. Ser ikke poenget, men får vondt i kroppen av å bare ligge. Hadde vært best om jeg ble syk og døde... eller noe slikt. Ingen hadde kommet i begravelsen, men det har jeg heller aldri gjort meg fortjent til. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Eller om noe hadde skutt meg. Det er ingenting igjen. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 American Psycho, var kanskje ikke psykopat i psykiatrisk forstand, vet ikke, men han var psykopat i folkelig betydning. Han glemte jo hva han hadde gjort. Jeg tror ikke jeg har glemt ting, men jeg erkjenner ting i ettertid, som jeg kanskje har gjort, om man tolker det slik og slik. Det er mange måter å tolke ting på, og det er det jeg mener, jeg har ingen genuin følelse for sannheten, og det er psykopatisk, for da er det bare "sett utenifra"... da er man troendes til hva som helst. Og slike ting det oppfatter folk. Og når man har gjort noe, så lukter de lunten. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Han rollefiguren i American Psycho var ikke psykopat, han bare innbilte seg ting og prøvde å forestille seg at han var psykopat... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Han rollefiguren i American Psycho var ikke psykopat, han bare innbilte seg ting og prøvde å forestille seg at han var psykopat... Hm, ok. Trodde han hadde dissosiativ/multippel personlighet. Jeg sa jo at han ikke var psykopat, selv om han drepte og slikt. Psykopati er en diagnose, og ikke ensbetydende med ondskap. Det er ikke sikkert Hitler eller ABB var/er psykopat, men det er mange psykopater rundt omkring som er relativt harmløse i sammenligning. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Du forstår ikke. Han drepte ikke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Du forstår ikke. Han drepte ikke. Ut i fra filmen så blir det et tolkningsspørsmål. Boken har jeg ikke lest. Men det er uansett ikke poenget her... Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå