AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Man hører ofte at psykopater ikke føler noe ubehag i livet, dvs. har det veldig bra. Men her inne har det vært snakk om at mange psykopater tar livet sitt i frustrasjon over å ikke passe inn i samfunnet. Om man havner i fengsel kan man vel umulig ha det bra? Bare det å bli utstøtt av samfunnet, paria, kan umulig blir noe annet enn et jævlig liv. Jeg lurer på om noen psykopater søker hjelp i helsevesenet om de har det ille, om de får tilbud om behandling, om behandling hjelper. Hvis det er en samtalegruppe så er det mange sårbare mennesker der, det kan umulig være riktig å plassere en psykopat der? Hvordan er behandlingen for psykopati, er det "hjemmelekser" som psykopater skal følge opp, feks gjøre det og det, og ikke det og det. Men virker egentlig håpløst, fordi om man er avslørt som psykopat, må man vel uansett flytte skal man ha noen sjanse for et sosialt liv. Det er en løsning såklart, bare flytte fra hele dritten. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Du får forts diskusjonen i tråden du allerede har laget med fire sider i skrivende stund, dersom du absolutt søker svar. Men svarene som gjør deg best er gjennom psykiatritjenesten, og ikke dette forum hvor man ikke kan gjøre vurderinger. Alt dette tankekjøret ditt gjør deg ikke godt, så ta kontakt med fastlege for videre henvisning slik som du fåreslo i forrige tråd. Helsevesenet vil deg godt, stol på de, eneste måten å få svar du søker og forebyggende. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 De mener nok godt ja, men syns de bare er dumme. De er ikke i kontakt med virkeligheten, om hva som foregår blant mannen i gata, og hvordan pasienter kan være helt anderledes enn hva skjemaene forteller. De luller pasientene inn i beroligende svar som ikke samsvarer med det alle vet, og insisterer på at de har rett og bruker teknikker de har lært på universitetet til å overbevise. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Tror du blander psykopatiske trekk og full pupp psykopat, det er to veldig forskjellige ting. Man kan ha rimelig mange psykopatiske trekk uten å være psykopat. Problemet her er at du sikkert har lest på psykopatiske trekk, funnet fem seks stykker og stemplet deg selv som psykopat. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Nei, det er bare basert på hva jeg kanskje har gjort og gjør, og hvordan folk reagerer på det. Hva de mener og tenker om det. Jeg bryr meg ikke noe om skjema-utredninger og lister over symptomer, man kan kjenne seg igjen i slle beskrivelsene. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hadde du vært psykopat hadde du ikke startet denne tråden, så enkelt er det 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Hvem var damen på forrige avatar, som du fjernet? Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Har ikke peiling. Satt bare og plundret litt med forskjellige avatarer. Må bytte innimellom og det er greit å se hvordan de ser ut inni en tråd før jeg beholder den en stund Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 American Psycho, var kanskje ikke psykopat i psykiatrisk forstand, vet ikke, men han var psykopat i folkelig betydning. Han glemte jo hva han hadde gjort. Jeg tror ikke jeg har glemt ting, men jeg erkjenner ting i ettertid, som jeg kanskje har gjort, om man tolker det slik og slik. Det er mange måter å tolke ting på, og det er det jeg mener, jeg har ingen genuin følelse for sannheten, og det er psykopatisk, for da er det bare "sett utenifra"... da er man troendes til hva som helst. Og slike ting det oppfatter folk. Og når man har gjort noe, så lukter de lunten. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Har ikke peiling. Satt bare og plundret litt med forskjellige avatarer. Må bytte innimellom og det er greit å se hvordan de ser ut inni en tråd før jeg beholder den en stund Du mente nok noe med det. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Har ikke peiling. Satt bare og plundret litt med forskjellige avatarer. Må bytte innimellom og det er greit å se hvordan de ser ut inni en tråd før jeg beholder den en stund Du mente nok noe med det. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Mente nok noe hva da? Jeg prøvde en gammel dame som hang på en guttepjokk først. Har hatt en del avatarer oppigjennom og aldri ment noe med dem. "Because reasons" er en ting når jeg velger avatar Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Mente nok noe hva da? Jeg prøvde en gammel dame som hang på en guttepjokk først. Har hatt en del avatarer oppigjennom og aldri ment noe med dem. "Because reasons" er en ting når jeg velger avatar Så det du mener er at du ikke vil si den sanne bakgrunnen, og at jeg bare skal akseptere det? Er ikke det uredelig? Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 De sier «spar oss», når noen sier jeg er psyk og er på min side, og de skjønner nok tegningen, som er at jeg har manipulert og lurt helsevesenet til å tro jeg er psyk, og så gir de naive det som forklaring, og sier de må ta hensyn til meg pga det. Men kan godt hende helsevesenet skjønner tegningen, men er forpliktet til å ta pasientene på alvor.. men alle vet hva sannheten er? Er psykopatisk trekk å manipulere og lure helsevesenet gjennom mange år. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Mente nok noe hva da? Jeg prøvde en gammel dame som hang på en guttepjokk først. Har hatt en del avatarer oppigjennom og aldri ment noe med dem. "Because reasons" er en ting når jeg velger avatar Så det du mener er at du ikke vil si den sanne bakgrunnen, og at jeg bare skal akseptere det? Er ikke det uredelig? Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Måten du tolker og responderer på minner i psykosegata. Du blamerer deg selv ved å forts slik. Gjør deg den tjenesten å ts kontakt med fastlege, du har ingenting å tape, folk vil deg godt selv om du mener motsatt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Ja, jeg blamerer meg selv. Det er ikke noe håp igjen for meg, ingen vil ha noe med meg å gjøre. Det er ensomt å være paria. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Ja, jeg blamerer meg selv. Det er ikke noe håp igjen for meg, ingen vil ha noe med meg å gjøre. Det er ensomt å være paria. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Det er absolutt håp > fastlegen. Ikke tenk mer på dette nå, få deg søvn og ring kontoret imorgen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Ei asylsøker som vil gifte seg til opphold kanskje. Men er ikke interessert i prostitusjon, er ute etter ekte, likeverdige forhold. Er ikke rasist, bare sier at noen asylsøkere kanskje vil det, ikke at jeg laster dem med tanke på hva som kan vente ved utsendelse, bare sier jeg ikke er ute etter det. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Mente nok noe hva da? Jeg prøvde en gammel dame som hang på en guttepjokk først. Har hatt en del avatarer oppigjennom og aldri ment noe med dem. "Because reasons" er en ting når jeg velger avatar Så det du mener er at du ikke vil si den sanne bakgrunnen, og at jeg bare skal akseptere det? Er ikke det uredelig? Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Den sanne bakgrunnen er som følger; Jeg blir noen ganger lei av min avatar. Jeg velger da å bytte avatar. Dette valget blir aldri påvirket av noe annet enn min lyst der og da. Det er jeg som bestemmer over mitt avatarvalg, ikke en eller annen tilfeldig bruker og hvertfall ikke en som velger å poste som anonym. Fremgangsmåten er som følger; Jeg velger stort sett et ord. F.eks. "Cool", "Lady", "Funny" etc. (Jeg pleier ofte å ha et damebilde hvis jeg skal ha et kjønn i bildet) Setter på at Goooogle kun skal vise ikonstørrelse og gjerne transparent. Finner et bilde som jeg synes ser ok ut og slenger det på profilen. Bra? Nei, prøv igjen. Bra? Ja, da blir det det. ---------------------------- Denne gangen tenkte jeg på en gammel dame først, søkte på "old lady", og fant et par greie bilder, men de var for store og jeg orket ikke redigere. Så kom brått den dama du refererer til opp og jeg testet den for morro skyld, jeg var ikke fornøyd. Så forandret jeg søkeord til "Cool" og valgte ikon + transparent. Bladde meg litt nedover og fant bildet som er der i skrivende stund. Jeg er trett så jeg orker ikke lete mer, men synes den avataren som er der nå kan stå til hvertfall i morgen. Så får vi se om jeg synes han matcher når jeg er utvilt og har fått meg en kaffetår. Edit; Kom nettopp på at jeg brukte 5 minutter av mitt liv på å forklare en totalt fremmed person (tilogmed anonymisert anonymiteten) på Internett hvorfor og hvordan jeg bytter avatar innimellom Endret 15. oktober 2017 av Soseks 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Det er helt frivillig å gi forklaring på budskapet, jeg bare lurte. Anonymous poster hash: 085f4...4b0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Nei, du betvilte min grunn som er "because reasons". Du indirekte anklaget meg for å bytte fordi jeg ville deg et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå