Redaksjonen. Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Det ligger an til at Bell blir først til å fly - rotorene er i gang på V-280 Valor.To uvanlige helikopter-design kniver om å erstatte Black Hawk og Apache Lenke til kommentar
Argur Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg synes å huske å ha lest, engang på 90-tallet, sannsynligvis i Facts og fenomener eller Ill. Vitenskap, om avtageren til Apache. Commanche var navnet, det hadde stealth-teknologi ala F117. Aldri sett noe til det i ettertid... Uansett synd det er dette menneskeheten bruker enorme ressurser på; lage stadig "bedre" våpen av ymse slag for å drepe hverandre. Ælen.K.W Lenke til kommentar
Karlberner Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Commanche ble kansellert for noen år siden. Det var uansett et mindre helikopter enn Apache, vel så mye rekognosering som angrep, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Angrepshelikoptere står i fare for å bli utkonkurert av droner. Min antagelse for at Commanche ble kansellert. 1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Comanche ble kansellert helt tilbake i 2008...https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing%E2%80%93Sikorsky_RAH-66_Comanche Endret 17. oktober 2017 av Svantesvoken Lenke til kommentar
TU-leser Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg hadde gått for AVX JMR, for arvtager til Black Hawk. Og Sikorsky S-97 Raider som arvtager for Boeing AH-64 Apache. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå