Venin Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg har et kompaktlysrør over komfyren, men har lyst til å endre til LED for at det skal starte raskere. Kan jeg erstatte den nåværende pæren med en slik? http://www.ebay.com/itm/G23-5W-5050-SMD-White-Led-Horizontal-Plug-Lamp-Corn-Home-Ceiling-Light-PK-/322314909476?var=&epid=2044253933&hash=item4b0b773724:m:m65hZtIwfMUt_7C70bhBg3A Jeg tenkte å la den bli styrt av en Z-Wave AV/PÅ innstikkmodul, slik at jeg kan la den bli slått på av en bevegelsessensor. Da er det litt slitsomt med blinkingen av et kompaktlysrør. Her er bilde av nåværende pære: Lenke til kommentar
Venin Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 0 visninger etter 9 dager?! Tydeligvis dritkjedelige ting jeg spør om. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Burde gå bra det, eneste bekymringen jeg ville ha hatt er at etter min mening er "Warm white" alt for gult og "cold white" er alt for hvitt. Ser ut til å være vanskelig å lage noe rundt 4000-4200K? Lenke til kommentar
Venin Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 Takk. Tror jeg gambler på at Warm White er hvitt nok. Bestiller og ser. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Vær obs på at mange 230V-LED-pærer fra kina er av ekstremt dårlig kvalitet, ikke godkjente og kan være branfarlige og/eller livsfarlige. Jeg har hatt såpass mange uhell med disse at jeg aldri vil bruke disse uten tilsyn. Hadde bl.a. to stykker som eksploderte mens jeg satt på dass. Endret 24. oktober 2017 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Venin Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 Takk for advarselen. Dumt det ikke selges slike i Norge. Men kan jeg egentlig bruke slike pærer uten å fjerne ballasten? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Vær obs på at mange 230V-LED-pærer fra kina er av ekstremt dårlig kvalitet, ikke godkjente og kan være branfarlige og/eller livsfarlige. Jeg har hatt såpass mange uhell med disse at jeg aldri vil bruke disse uten tilsyn. Hadde bl.a. to stykker som eksploderte mens jeg satt på dass. Hva mener du med eksploderte? Begynte de å brenne? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 De tok ikke fyr men det kom et par jæv#¤%! høye smell og de var fulle av sot etterpå. De tok også med seg sikringen. Antageligvis heldigvis. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) De tok ikke fyr men det kom et par jæv#¤%! høye smell og de var fulle av sot etterpå. De tok også med seg sikringen. Antageligvis heldigvis. Andre uhell som jeg burde vite om? Endret 26. oktober 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå