Gå til innhold

Lyd fra Youtube på pc?

rofl2

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lyd fra Youtube på min pc, og lurer på om noen har noen løsning på det? Problemet kan godt skyldes mitt oppsett, hovedkort etc. og OS: Windows XP.

Jeg har lyd, Musicmatch gir lyd på linjeutgangen bak på hovedkortet. Sålangt er det greit. Med ASUS hovedkortet følger det en Realtek Audio Manager men jeg kan ikke se at det er noe der som kunne være til nytte. Audiomanageren ser det når jeg kobler noe til eller fra linjeutgangen, så fysisk skulle alt være i orden.

Endret av rofl2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket program bruker du til å se youtube videoer?

Videovinduet har en egen volumkontroll, sjekk om lydet er skrudd av/ned der.

Hvilken verson av flash er installert? Sjekk her:

http://get.adobe.com/flashplayer/about/

Sammenlign med siste versjon for forskjellige programmer lenger ned.

Windows XP er et gammelt operativsystem som ikke får oppdateringer lenger. Man skal ikke bruke det.

Endret av mobile999
Lenke til kommentar

Hvilket program bruker du til å se youtube videoer?

Videovinduet har en egen volumkontroll, sjekk om lydet er skrudd av/ned der.

Hvilken verson av flash er installert? Sjekk her:

http://get.adobe.com/flashplayer/about/

Sammenlign med siste versjon for forskjellige programmer lenger ned.

Windows XP er et gammelt operativsystem som ikke får oppdateringer lenger. Man skal ikke bruke det.

Jeg har siste versjon installert.

Ville det virke bedre med Win7? Skal prøve, må bare installere først.

Men Windows xp får fremdeles oppdateringer, her et lite knippe:

Se gjennom oppdateringsloggen

Du har ennå ikke installert oppdateringer fra dette området eller ved å aktivere automatisk oppdatering på datamaskinen. Gå til startsiden hvis du vil velge og installere oppdateringer nå.

Se gjennom oppdateringsloggen

Hvis en oppdatering ikke blir installert, kan du klikke Mislykket-ikonet status_failed.gif for å få vite hvordan du kan løse problemet.

Obs! Hvis du vil fjerne en oppdatering, går du til Legg til eller fjern programmer i Kontrollpanel.

Nøkkel:      status_successful.gif = Vellykket      status_cancelled.gif = Avbrutt      failed-sm.gif = Mislykket Skriv ut gjeldende | Skriv ut alle Produkt sorttabled.gif Oppdatering sorttabled.gif Status sorttabled.gif Dato sorttabled.gif Kilde sorttabled.gif Windows XP Oppdatering for Windows XP (KB2345886) status_successful.gif 15. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Oppdatering for Windows XP (KB970430) status_successful.gif 15. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Sikkerhetsoppdatering for Windows XP med Kjøretid for Windows Media-format 9.5 og 11 (KB941569) status_successful.gif 15. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Sikkerhetsoppdatering for Windows Media Format Runtime 9.5 for Windows XP (KB2834903) status_successful.gif 15. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Sikkerhetsoppdatering for Windows XP (KB2510531) status_successful.gif 15. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Sikkerhetsoppdatering for Windows XP (KB2868626) status_successful.gif 14. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Sikkerhetsoppdatering for Windows XP (KB2922229) status_successful.gif 14. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Sikkerhetsoppdatering for Windows XP (KB951376) status_successful.gif 14. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Sikkerhetsoppdatering for Windows XP (KB952954) status_successful.gif 14. oktober 2017 Automatiske oppdateringer Windows XP Sikkerhetsoppdatering for Windows XP (KB959426) status_successful.gif 14. oktober 2017 Automatiske oppdateringer <<Forrige    1-10   11-20   21-30   31-40   41-50   51-60   61-70   71-80   81-90   91-100   101-110   111-120   121-130   131-135   Neste >>   

Endret av rofl2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...