rofl2 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) På cnet.com fant jeg "SimpleStar Drivers Download Center" og der så jeg at man kan laste ned en klokke til å vise på pc-skjermen. Det finnes allerede en tidsangivelse helt nederst, tilhøyre på skjermen i Windows, men den er ikke så lett å lese, så jeg kunne godt tenke meg noe litt mere synlig. For veldig mange år siden kunne man laste ned en Rolex, men den ble vel fjernet av gode grunner skulle jeg tro. Noen som har erfaring med slikt? Endret 15. oktober 2017 av rofl2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Rainmeter har mye slikt. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hvilken versjon av windows kjører du? Windows 7 har jo en egen widget som gir deg klokke (analog eller digital visning) Hvis du har Windows 10 ville jeg heller gått på Windows sin egen app Store og funnet en gratis app der som gir deg det du ønsker. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Hvilken versjon av windows kjører du? Windows 7 har jo en egen widget som gir deg klokke (analog eller digital visning) Hvis du har Windows 10 ville jeg heller gått på Windows sin egen app Store og funnet en gratis app der som gir deg det du ønsker. Kjører mest XP men har også 7.Får vel forsøke å snoke litt etter alternativ; Må se litt nærmere på Rainmeter, det kan være en mulig løsning for meg. MHT sikkerhet: AVG og Zone Alarm e jo to muligheter, Dessuten får jeg alle sikkerhetsoppdateringer for POS Ready XP, og det varer en god stund ennå før det opphører så jeg er ikke særlig bekymret. Det er mange 'der ute' som gjør det samme. Det vil være ganske mye XP utstyr i drift i lang tid ennå - lengere tid enn jeg har;) - for å si det blunt. Mange takk til Sampson, den er allerede installert og gjør jobben sin borte i høyre hjørne... Endret 15. oktober 2017 av rofl2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg vil egentlig sterkt fraråde deg å kjøre XP i 2017 koblet til internett. Kanskje dette er verdt en titt? https://www.howtogeek.com/howto/windows/vista-style-analog-desktop-clock-for-windows-xp/ Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Det kanskje ikke så bra å kjøre W10 koblet til Internett heller: https://mobile.twitter.com/m8urnett/status/866353982217699328 Med mindre det har blitt rydda opp i en oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå