bjorn432 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg kjøpte lanparty hk som var på kalenderen tidligere. nå skal jeg bytte ut dette med mitt nf7-s og lurer derfor på om jeg må reinstallere win xp etterpå. alle andre komponenter er det samme. Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hmm, Ja. Jeg kjenner en som har bytta hovedkort 3 ganger, men ikke instalert xp på nytt.. Men det er også mange andre som sier det er lurt. Jeg ville ha lagt inn XP på nytt Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 det kan gå bra. har lest at mange her på forumet har fått det til, men dog anbefaler jeg at du reinstallerer xp på nytt for å være helt sikker på de ulike system og driver-filene er som de skal være Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 skal jeg bare ta en reinstallasjon eller formatere og installere på nytt? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det beste er nok en full formatering (disken har nok godt av det).. men hvis du absolutt må, tror jeg nok du kan ta "Repair".. men jeg anbefaler fortsatt at du formaterer.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 si det...du kan vel bare prøve uten å reinstalere, så instalere, så formatere og instalere. Har du noe data du ikke vil slette? Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) har 48 gb som jeg helst ikke vil slette pluss register verdier for spill som jeg ikke har cd til lengre Endret 9. desember 2003 av bjorn432 Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja,du må nok ta en format Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 vel, prøv og ta en ny installasjon UTEN og formatere.. ikke repair men, når du skal velge format velger du "Leave current file system intact".. da er det bare windows mappen din som blir slettet, så programmer, spill og slikt vil nok ikke funke.. men ingen andre filer blir slettet. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) ja da bare tester du..eller så kan du jo partisjonere...går veld et med partition magic...men du må ha litt ledig plass og da. Har aldri brukt det jeg men. Uansett om du formaterer, så ville jeg anbefale deg å partisjonere. 10 giga til win instalasjon holder, resten til andre ting og tang. Slik at neste gang du formaterer, formaterer du kun 10 giga partisjonen. Edit: så ikke det du sa om register. Mdu kan vel ta backup av den på en eller anen måte kanskje? Endret 9. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 har 48 gb som jeg helst ikke vil slette pluss register verdier for spill som jeg ikke har cd til lengre last ned No-cd fixes (cracks) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ja da bare tester du..eller så kan du jo partisjonere...går veld et med partition magic...men du må ha litt ledig plass og da. Har aldri brukt det jeg men. Uansett om du formaterer, så ville jeg anbefale deg å partisjonere. 10 giga til win instalasjon holder, resten til andre ting og tang. Slik at neste gang du formaterer, formaterer du kun 10 giga partisjonen. yepp jeg har samme opsett Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 prøver å reinnstallere først. skal sette i gang nå, så jeg kommer senere tilbake med svar på hvordan det gikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå