Fredrik N. Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 "sweet break" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Lurte litt på hvorfor tittelen, men så jo kjapt hvorfor. Når du tar slike bilder , spør du eller tar du i smug. Ta i smug blir jo som regel best. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Dette er jo et viktig tema når det gjelder gatefotografering. Her spurte jeg ikke, mens andre bilder, slik som av den musikkglade gutten, sa jeg ifra. Men ikke alle forstår, men de skjønner det hvis jeg kaller meg freelancer. Men på disse turiststedene er de jo vant til at folk tar bilder av alt mulig, så de reagerer knapt. Takk skal du ha, Jarle! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Dette likte jeg Fredrik. Bra med sv/hv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Flott gatefoto i s/hv , her kan det se det ut som om det er tart i smug . Det er ikke øyekontakt med "modellene" . Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Takker til Alec og Jimmy også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Herlige kontraster her mellom plakaten og menneskene - godt fanget. Jeg er ikke så nøye med å spørre om lov til å ta bilder av utlendinger for senere å legge de ut på norske fotosider. Disse to er jo bare søte :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg tok flere slike bilder og er enig med deg. (Kan ikke bare ta naturbilder heller) De er jo så vant til å se turister med fotoapparat, så de enser ikke at noen tar bilde av dem. Setter pris på kommentaren, Gunnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg