TeVa Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hallo Har fått noen sånne mail de siste par ukene, og lurer på hvorfor dem ikke kan skrive HVILKEN app de mener? Da hadde det vært enklere for meg å vite om det er jeg som har en app som jeg burde gjøre noe med, eller om jeg faktisk er blitt forsøkt hacket. Noen her som kan hjelpe meg med å forstå hva dette går ut på? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Google har over tid bedret sikkerheten for tredjeparts-apper slik at gamle måter å prøve å logge seg inn på blir automatisk sperret med mindre du eksplisitt tillater det. De differensierer ikke på appene men på sikkerhetsnivået. Hvis du selv ikke oppholder deg i Brasil kan du vel anta at noen har prøvd å hacke. Lenke til kommentar
TeVa Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Google har over tid bedret sikkerheten for tredjeparts-apper slik at gamle måter å prøve å logge seg inn på blir automatisk sperret med mindre du eksplisitt tillater det. De differensierer ikke på appene men på sikkerhetsnivået. Hvis du selv ikke oppholder deg i Brasil kan du vel anta at noen har prøvd å hacke. Betyr det at de mest sannsynlig har passordet til kontoen min, men at måten appen forsøker å logge seg inn på er "gammel og utdatert"? Og at det eneste fornuftige er å bytte passord? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Hadde de hatt passordet så hadde de ikke forsøkt å logge seg på Det er uansett ikke en uting å bytte passord i ny og ne. Endret 15. oktober 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå