dEEp_FisH Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Skulle gjerne hatt tak i en liten skjerm til å ha i 5¼" brønnen(e) som kan vise bl.a hvilke sanger jeg spiller i winamp eller temperatur. Klarer ikke å finne et slikt display på noen nett- butikker.. (dårlig å leite kanskje!?) Men ihvertfall, hvor finner jeg dem? Endret 9. desember 2003 av dEEp_FisH Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hammar f.eks. hvis det var noe slikt du hadde tenkt deg Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Ja ikke helt borti natta det der da! Kunne gjerne vært litt fler bilder da, så man kunne se hvordan den var i bruk lixom.. Men kom gjerne med flere forslag om andre butikker/modeller! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 De har jo endel å velge mellom på hammar. tom bare linken til en som er "riktig" størrelse til en 5,25" bay. Du kan jo kikke litt rundt. Tror det er der de fleste kjøper displayer fra. Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Ja skal ta å se meg litt rundt om kring og vurdere litt. Fant mye kult på Crystalfontz Litt dumt å begynne å måtte styre me disse utenlandske bedriftene men får nå se etter hvert. Endret 9. desember 2003 av dEEp_FisH Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Vil du ha en "tv-skjerm" eller en "videospiller-skjerm", altså de som viser tid og sånt? Endret 9. desember 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja skal ta å se meg litt rundt om kringog vurdere litt. Fant mye kult på Crystalfontz Litt dumt å begynne å måtte styre me disse utenlandske bedriftene men får nå se etter hvert. De har jo CrystalFontz på Microplex da. Her. Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skulle gjerne hatt tak i en liten skjerm til å ha i 5¼" brønnen(e) som kan vise bl.a hvilke sanger jeg spiller i winamp eller temperatur. Klarer ikke å finne et slikt display på noen nett- butikker.. (dårlig å leite kanskje!?) Men ihvertfall, hvor finner jeg dem? sjekk bildene på hjemmesiden min hvis det er noe slikt du kunne ha tenkt deg... http://home.no.net/donbro/ Det er en crystalfontz 634 finnes på microplex.no Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Skulle gjerne hatt tak i en liten skjerm til å ha i 5¼" brønnen(e) som kan vise bl.a hvilke sanger jeg spiller i winamp eller temperatur. Klarer ikke å finne et slikt display på noen nett- butikker.. (dårlig å leite kanskje!?) Men ihvertfall, hvor finner jeg dem? sjekk bildene på hjemmesiden min hvis det er noe slikt du kunne ha tenkt deg... http://home.no.net/donbro/ Det er en crystalfontz 634 finnes på microplex.no Det var noe slikt jeg var på utkikk etter ja! Kommer vel til å investere i en slik en ganske snart! Takk for tipsene, var på microplex tidligere men klarte ikke å finne frem.. (fant frem nå da:) Endret 9. desember 2003 av dEEp_FisH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 LCD displayene bruker litt mer plass enn den 5 1/4 brønnen. Du må regne med å bruke 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå