Kurt Lekanger Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Microsoft og Amazon Web Services (AWS) med felles satsning.Nytt åpen kildekode-bibliotek skal gjøre maskinlæring tilgjengelig for alle utviklere Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 så nå lærer djevelen(micro$oft) seg å lære, skummelt. djevelen STJELER fienden sin(oss\FOLKET) software ide , for å få ennå mer makt. likevel merker jeg at jeg liker jeg ide'en, litt, bare sånn av ren teknisk interesse. fysj for et ekkelt triks. Forby micro$oft. amazon , google, og fabeook. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 så nå lærer djevelen(micro$oft) seg å lære, skummelt. djevelen STJELER fienden sin(oss\FOLKET) software ide , for å få ennå mer makt. likevel merker jeg at jeg liker jeg ide'en, litt, bare sånn av ren teknisk interesse. fysj for et ekkelt triks. Forby micro$oft. amazon , google, og fabeook. Vil vel tro at dette ikke handler om å stjele andres software ideer, men en måte å få folk til å kjøpe deres skytjenester på. Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 så nå lærer djevelen(micro$oft) seg å lære, skummelt. djevelen STJELER fienden sin(oss\FOLKET) software ide , for å få ennå mer makt. likevel merker jeg at jeg liker jeg ide'en, litt, bare sånn av ren teknisk interesse. fysj for et ekkelt triks. Forby micro$oft. amazon , google, og fabeook. Vil vel tro at dette ikke handler om å stjele andres software ideer, men en måte å få folk til å kjøpe deres skytjenester på. det hander ikke om å stjele , for hvem ? ikke så mye software ide'er , men det og. tenkte mer på selve måten softwaren blir distrubert og behandlet på, ide'en om at det er open source. i min verden tilhører den retten linux ,, windows har sitt closed source univers di helst for min del kan holde seg i. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Du tenker sikkert på Embrace Extend Extinguish, men det skal heldigvis ikke være mulig siden åpne lisenser er designet for å motvirke denslags (etterpåklokskap etter smertefulle erfaringer). Jeg tror faktisk MS skyter seg selv litt i foten ved å gå så åpent inn i samarbeid med åpen kode, men de har nok ikke så mye valg. MS kommer med slike tiltak til å normalisere åpen kildekode og øke utbredelsen. Se f.eks på korrelasjonen mellom utbredelsen av OSX og Linux. At folk vet det finnes andre valg enn Windows (OSX) har bidratt til å synliggjøre Linux også. Endret 15. oktober 2017 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå