Gå til innhold

Ofrer norske muslimer dyr ?

Anbefalte innlegg

"Her er Jesu legeme" NOM NOM NOM, "Her er Jesu blod" GLUG GLUG GLUG.

Jeg skjønner at du ikke vil innse at kristendommen er en satanisk religion og at du benekter fakta, men noen ganger må man se sannheten i øynene. Kristen = Satanist. Jesus var djevelens sønn og beviset er ritualet han har fått kristne til å drive med.

Nei, denne blodoverføringen og transplantasjonen er livgivende, Soseks

Han gav seg selv av kjærlighet, dette er et kjærlighets måltid.

Det er akkurat slik djevelen arbeider. Å få noen til å tro en ting mens de i realiteten gjør en annen ting er ekstremt effektivt. Livgivende og kjærlighet klinger veldig bra, men desverre så vil de som har blitt lurt til å tro at de tingene har noe med Jesu legeme og blod å gjøre brenne i helvete. De kommer ikke til perleporten engang, det er rett ned i flammehelvete.

Hvis de mot all formodning skulle komme til perleporten så blir ikke porten åpnet for dem hvis de sier at de har Jesus i sitt hjerte.

Du Soseks, Jesus er porten og veien inn i det evige livet, det er ingen ting å være redd for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matt 9:13: Gå bort og lær hva det er: Jeg har lyst til barmhjertighet og ikke til offer

Ordspr 21:3 : Å gjøre rett og skjel er mer verdt for Herren ( Jehova ) enn offer.

For det første, det er Jesus som er Herren nå, Ildsint

1 Pet 2:5 "Bli et hellig presteskap og bær fram åndelige offer, som Gud tar imot med glede ved Jesus Kristus."

Rom 12:1 "Bær kroppen fram som et levende og hellig offer til glede for Gud. Det skal være deres åndelige gudstjeneste."

1 Kor 10:15 "Bedøm selv det jeg sier! Velsignelsens beger som vi velsigner, gir det ikke del i Kristi blod? Brødet som vi bryter, gir det ikke del i Kristi kropp? Fordi det er ett brød, er vi alle én kropp. For vi har alle del i det ene brød. Se på Israels folk! Har ikke de som spiser av offeret, del i det som skjer på alteret?

Endret av IHS
Lenke til kommentar

"Her er Jesu legeme" NOM NOM NOM, "Her er Jesu blod" GLUG GLUG GLUG.

Jeg skjønner at du ikke vil innse at kristendommen er en satanisk religion og at du benekter fakta, men noen ganger må man se sannheten i øynene. Kristen = Satanist. Jesus var djevelens sønn og beviset er ritualet han har fått kristne til å drive med.

Nei, denne blodoverføringen og transplantasjonen er livgivende, Soseks

Han gav seg selv av kjærlighet, dette er et kjærlighets måltid.

Det er akkurat slik djevelen arbeider. Å få noen til å tro en ting mens de i realiteten gjør en annen ting er ekstremt effektivt. Livgivende og kjærlighet klinger veldig bra, men desverre så vil de som har blitt lurt til å tro at de tingene har noe med Jesu legeme og blod å gjøre brenne i helvete. De kommer ikke til perleporten engang, det er rett ned i flammehelvete.

Hvis de mot all formodning skulle komme til perleporten så blir ikke porten åpnet for dem hvis de sier at de har Jesus i sitt hjerte.

Du Soseks, Jesus er porten og veien inn i det evige livet, det er ingen ting å være redd for.

Hvorfor tror du jeg er redd fordi du får servert sannheten? Vet at det smaker dårlig, men jeg prøver å redde deg fra djevelens sønn og evig pine i helvetet. Forkast Jesus før det er for sent min godeste IHS.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du jeg er redd fordi du får servert sannheten? Vet at det smaker dårlig, men jeg prøver å redde deg fra djevelens sønn og evig pine i helvetet. Forkast Jesus før det er for sent min godeste IHS.

Djevelen, helvete og døden er et tilbakelagt stadium, Soseks  Det evige livet er forlengst igang :)

1 Joh 5,11 "Gud har gitt oss evig liv, og dette liv er i hans Sønn. Den som har Sønnen, har livet, men den som ikke har Guds Sønn, har ikke livet. Dette har jeg skrevet til dere for at dere skal vite at dere har evig liv, dere som tror på Guds Sønns navn"

Lenke til kommentar

Djevelen, helvete og døden er et tilbakelagt stadium, Soseks  Det evige livet er forlengst igang :)

1 Joh 5,11 "Gud har gitt oss evig liv, og dette liv er i hans Sønn. Den som har Sønnen, har livet, men den som ikke har Guds Sønn, har ikke livet. Dette har jeg skrevet til dere for at dere skal vite at dere har evig liv, dere som tror på Guds Sønns navn"

Du har blivit lurad aaaha. Flott at du er en av dem som stoler blindt på ord som er skrevet av åpenbare satanister. Det evige livet deres er desverre i helvetet, men det tenkte du kanskje ikke på?

Litt kritisk sans er en god ting, men det mangler desverre Jesusfanatikerne.

Lenke til kommentar

Er det slik at muslimene ofrer dyr først og ser hvordan det går før de ofrer mennesker med slike vester? Eller er det ingen sammenheng? Kan ikke skryte på meg noe kunnskap om dette, dessverre  :(  

Er det slik at sånne som deg spør dyr slike spørsmål før de fyrer løs på et forum som dette? Eller er det ingen sammenheng? Kan ikke skryte på meg noen kunnskap om folk som deg, dessverre :(

Lenke til kommentar

Er det slik at muslimene ofrer dyr først og ser hvordan det går før de ofrer mennesker med slike vester? Eller er det ingen sammenheng? Kan ikke skryte på meg noe kunnskap om dette, dessverre  :(  

Er det slik at sånne som deg spør dyr slike spørsmål før de fyrer løs på et forum som dette? Eller er det ingen sammenheng? Kan ikke skryte på meg noen kunnskap om folk som deg, dessverre :(

Om så var så klarte papegøyen å gi meg svar, noe du ikke klarte. Mener det sier en god del om den papegøyen. Å spørre dyr kan klart ha sine fordeler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...