Styrmann Smisk Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Skal prøve å dra i gang en tråd hvor vi kan dele morsomme, spennende, tabletter, opplysende, kule, mokkasiner, tabletter og gøyale videoer. Og selvfølgelig diskutere dem. Liten huskeliste - Vil ikke at dette skal bli en kopi av "Hvilken sang hører du på nå", så ikke del musikkvideoer med mindre det er noe som skiller seg ut - Om videoen blir fjernet rett etter deling, prøv å finn og legg ut en mirror. - FJERN VIDEOEN I INNLEGGET OM DERE SKAL SITERE NOEN - om Gavekort ikke skriver i tråden innen 24 timer betyr det at jeg får bli moderator Starter tråden med denne :) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 --Forkortet ned-- Herre gud hun gjer seg jo ikke. =3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 - om Gavekort ikke skriver i tråden innen 24 timer betyr det at jeg får bli moderator Clocking in at 15 hours and 18 minutes. Moderatorsøknad avslått. Moderatormelding Vi har allerede en tråd der vi kan dele filmklipp, så jeg anbefaler dere alle å bidra til denne istedet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=307724 Send PM for spørsmål eller kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg