fjarle Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Apple Watch har kommet seg forbi barnesykdommene.TEST: Apple Watch Series 3 Lenke til kommentar
duuush Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Nei, det trenger å kvitte stygghet 4 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Series 3 støtter vel Qi-lading så den er vel ikke lenger proprietær? 1 Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Oppgraderte selv fra første generasjon til den siste kun pga støtte for trådløs lading. Men du verden, er jo en helt annen verden mtp hastighet fra første til tredje generasjon. Så ser jo nå at oppgraderingen var verd det Lenke til kommentar
kkleive Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hm. Skal jeg gå med Apple Watch eller rallarhatt hele tiden? Vanskelig valg, ass. Lenke til kommentar
kirkebrur Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Ikke veldig god oppdatering fra series 2 høyres det ut som.. Lenke til kommentar
DoleDoff Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Kjøpte denne til samboeren i jula. Største, i forhold til prisen, bomkjøpet noen gang. Den har stoore problemer med å finne trådløse hodetelefoner (andre trådløse dingser i det hele tatt). Tok den med ut i minus 4 grader i dag for å logge skitur, men restartet etter 10 minutter ute. Da den kom opp igjen var det for lite strøm til å registrere en treningstur. Og, ja, den hadde stått på lading helt til vi gikk ut. Fatter ikke hvorfor denne får såpass god kritikk. Jeg er sikker på at klokker til 4-500 kroner fra dx.com (altså Kina) er minst like gode. Takk Elkjøp som har åpent kjøp til 24.1 - klokka skal byttes med en oppvaskmaskin eller noe. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Skal du ha treningsklokke, så ville jeg heller sett på Garmin Fenix 5, Dole iWatch er jo en smartdings, jeg bare syns det er så synd at den ikke har bedre batteritid. Min Garmin lader jeg en gang i uken når jeg er veldig aktiv med trening, mens om jeg bare bruker den som klokke så holder den i to uker. Fin golfapp har den også, men savner at jeg kan ha musikk og nett på den, som f.eks Spotify Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Kjøpte denne til samboeren i jula. Største, i forhold til prisen, bomkjøpet noen gang. Den har stoore problemer med å finne trådløse hodetelefoner (andre trådløse dingser i det hele tatt). Tok den med ut i minus 4 grader i dag for å logge skitur, men restartet etter 10 minutter ute. Da den kom opp igjen var det for lite strøm til å registrere en treningstur. Og, ja, den hadde stått på lading helt til vi gikk ut. Fatter ikke hvorfor denne får såpass god kritikk. Jeg er sikker på at klokker til 4-500 kroner fra dx.com (altså Kina) er minst like gode. Takk Elkjøp som har åpent kjøp til 24.1 - klokka skal byttes med en oppvaskmaskin eller noe. Virker som din er defekt? Jeg bruker min ute i -18 grader uten problemer. Trådløse hodetelefoner har jeg ikke pleid å koble til så akkurat der kan jeg ikke si så mye. Burde vel nesten være opplagt at enheten er defekt når den oppfører seg på denne måten? 1 Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Heisann! Vurderer sterkt å handle Apple watch 3 LTE fra denne siden i Norge,men er veldig usikker på om denne vil fungere med norske esim når den tid kommer? Vil helst unngå å handle ny. https://www.mytrendyphone.no/shop/apple-watch-series-223324p.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg