Dr_VingTor Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Jeg har en hytte hvor det kommer en brun gugge igjennom panelet. Ser ut som det kommer fra taket da det er øverst på veggene mot taket jeg ser dette. Se bilder. Hytta har svart blikktak. Noen som har peiling på hva dette kan være? Jeg mistenker asfalt eller noe slikt. Tips for å bli kvitt problemet? Endret 14. oktober 2017 av Dr_VingTor Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Hva har du i veggene? Edit: Og i taket? Endret 14. oktober 2017 av Dragen Lenke til kommentar
Oter Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 vannlekasje på taket?og noe som farger vannet på veien 1 Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Veggene, om jeg husker rett, er laget slik; ytterpanel, hunton fiber plater (mørke, så fargen kan stemme), isolasjon, plast, innerpanel. Siden disse hunton platene er nesten ytterst, og det er ekstra plast lag i mellom de og innerpanelet, så tviler jeg på at det kommer fra disse platene i veggen.Men om det er vanlig å ha slike plater i taket også, så er kanskje de kombinert med en lekkasje i stål platene en mulig forklaring.Er usikker på hvordan taket er laget, så må kanskje ta av en plate å sjekke. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Har sett vannlekkasje i slike trepanelveggede rom før. Det ser nøyaktig slik ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå