Gå til innhold

Eskorter på hotell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen horer ser jo ut som horer, og da er saken grei. Utover de åpenbare visuelle tegnene er det nok i de fleste tilfeller en særegen kjemi, eller mangel på sådan, mellom en kunde og en prostituert. Tror ikke du skal ha sett det mange ganger for å gjenkjenne det. Dessuten får man jo gjerne en viss oversikt over de som opererer i området, og de blir som Robert sier enkelt og greit gjenkjent.

Mange hoteller opererer også med et forbud mot å ta inn gjester utenfra. Da kan de nekte folk på ren mistanke uten å måtte si at de tror vedkommende er prostituert.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Flere hoteller har som regel at de som ikke er registrert som gjester ikke får besøke rommet etter et visst tidspunkt. Og det gjelder uansett hvor mange de skal være sengeplass til. De forteller gjerne om dette til gjester de tror er "i faresonen".

Hotellene ønsker rett og slett å unngå problemer og ekstraarbeid.

Jeg hadde en chartertur til Brasil engang og i gruppen var det 2 menn for Norge som fant seg 2 lokale "venninner" som de spanderte mye på under oppholdet. Jeg måtte ofte være tolk så jeg fikk med meg en god del av hva som skjedde. Hotellet var veldig strenge på at damene ikke skulle inn på hotellrommet. De hadde hatt episoder med menn som hadde blitt dopet og frastjålet pass, kort og alt av verdi og det hadde gitt masse ekstra arbeid fra hotellet og klager fra andre gjester.

De 2 partyguttene fant et enklere hotell de kunne leie rom på og gjerne på timesbasis. Dette var også mye sikrere for dem da det ikke var noe mere å stjele der enn pengesedlene de hadde i lomma.

Lenke til kommentar

Hvordan ordner de dette i områder hvor prostitusjon og sexturisme er såpass vanlig at en stor del av turistene er der nettopp for å ta med jenter på rommet? Da vil man jo ikke ha et hotell som skal ha stålkontroll med hvem som kommer og går.

Jeg har også inntrykk av at på større hoteller som gjerne har en stor og travel lobby så vil det være umulig å kontrollere hvem som kommer og går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...