XtaZ Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Du har fått beskjed om at du ikke har lenge igjen å leve. Du føler deg tilfreds med å ha ryddet opp i det som trengs i livet og har tatt farvel med alle du står nært. Du kjenner at tiden er i ferd med å renne ut å beslutter å bruke de siste timene dine til å nyte en aller siste film alene og komfortabelt i ditt eget selskap for aller siste gang uten noe mas eller innvirkning fra noen andre personer rundt deg... Hvilken film velger du og hvorfor? (Lange filmer som er delt opp i flere regnes som en film!) Jeg velger nok Rush Hour 2. RH serien er en av favorittene mine og jeg blir rett og slett ikke lei disse filmene. Grunnen til at jeg velger spesifikt 2-eren er fordi kjemien mellom Chris og Jackie allerede er godt etablert i denne filmen så den har litt mer "feel good" preg over seg og jeg tror denne ville føltes mer riktig som en siste film, i tillegg er den uten tvil bedre enn 3-eren. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis synes 2 er bedre enn den første, men jeg greier ikke helt bestemme meg for hvilken jeg liker best heller. Endret 14. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Big Trouble in Little China. Hvorfor? Tidenes film! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Kanskje La vita e bella (livet er herlig). Lenge siden jeg så den sist nå men husker den som en perfekt kombinasjon av tragedie og humor som sikkert vil være både sterk og på en rar måte oppmuntrende i livets siste fase. http://www.imdb.com/title/tt0118799/?ref_=nv_sr_1 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Rush Hour 2 faktisk. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg ville satt meg ned med en terning og valgt mellom; Alice in Wonderland Twelve Angry Men Naked Gun Airplane! (Ja, tittelen har utropstegn i seg!) Stieg Larsson Trilogien (Det er jo egentlig èn lang film som er delt opp, er det lov?) Spirited Away Kunne sikkert forandret listen litt, men det er de første som spratt opp i skrivende stund Terningen er for å få en siste slump med spenning før jeg tar farvel. Såppas har jeg fortjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Jeg ville også ha kastet terning: Frances (1982 utgaven) Barry Lyndon Grand Canyon Airplane! White Fang Full Metal Jacket Det ble to Stanley Kubrick, gitt. Endret 14. oktober 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Kiss The Second Coming Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Må vel bli noe slik "inspiring" greier, -Interstellar -Gravity -Groundhog Day -Airplane! (yes) men tror nok Tom Hanks vinner her - med enten Cast Away eller Forrest Gump Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Må bli en film som er inspirerende og æresfylt, som får meg til å føle at det å dø er noe som folk har gjort så lenge vi har eksistert, og at livet ikke er en selvfølge. "300" Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 The Martian! --> http://www.imdb.com/title/tt3659388/?ref_=nv_sr_1 En av mange favoritter! Lenke til kommentar
Galusha Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Gone With The Wind (1939) fordi det er min favoritt film. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) The Man from Earth (2007) Endret 19. oktober 2017 av Drogin 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) The Big Lebowski på dødsleiet. Og asken skal spres vestover i vestavind. Endret 19. oktober 2017 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 eller few dollars more Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Forøvrig hadde jeg en tidligere kollega som døde ung(30år), av kreft. Han likte veldig godt filmen "The fountain". Og det er jo en bra og spesiell film. Gitt sykdommen hans og at han visste han skulle dø, går nok filmen enda et par hakk innpå deg. Lenke til kommentar
Ubruker Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 The Room, hvis jeg overlever hele. Ellers ville jeg nok ha vært klar for å dø etter en Star Wars prequel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå