rlz Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sikkert feilpost... Hva tror dere jeg kan få for et Chieftec DA Silver med Enermax 350W Whisper/Silent PSU. Alt er pent brukt. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hmm, litt under halv av nypris er vel normalt, 350kr for kabinett og jeg vet ikke hva PSU'en koster men kan vel anta en totalpris på 400-450kr, men som sagt, legger du den på QXL så kan du få mye, rart hvilke priser de klarer å selge for der. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Ikke mere? Kjipt... får vel prøve en runde qxl er bruktmarked.no da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg ville gitt deg omkring 600kroner jeg da. Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Arrgh! Ja, det var nå bra du selger det da 400 kroner ca ? Endret 9. desember 2003 av Coolman Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Selger ikke før jeg kjøper Lian Li på nyåret Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hva selger du det for da? har en som vil kjøpe seg et kabinett snart og han vil ha chieftech. PM me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå